Ystävänpäivä

45 4 2
                                    

Rakas Päiväkirja,

Ystävänpäivä.
Tuli vaan mieleen, että mulla ei oo moneen vuoteen ollut ystävää...
No, se siitä itsesäälistä.
Hän oli ostanut Suklaa Suukon, ja käveli ympäri koulua.
"Kuka haluu ostaa tän? Saa kaupan päälle halin." Hän huuteli samalla ja katsoi minuun.
Oisin mieluusti hänelle halin antanut, mutta en uskaltanut.
Kun jotenkin tuntuu, että koko koulu pitää mua saastaisena.
Kaikki ois voinut mennä toisin, jos en ois näin helevetin ujo!  

Matikantunnille mentäessä hän jätti takkinsa mun takin viereen, vaikka koko naulakko oli ihan tyhjä. Varmaan vahingossa, mutta silti. Tuntui kivalta. Yleensä kukaan ei halua lähellekään mun tavaroita. Kerran mun takki oli jonkun tytön takin vieressä, ja kun hän tuli luokasta ja huomas sen... No, se sano että hyi helvetti ja puisteli takkiaan. Kiva juttu. Mietin, että haisenko mä vai mitä. Olin käynyt edellisenä päivänä saunassa ja suihkussa. Mä en oo niitä ihmisiä, jotka käy suihkussa aamuin illoin. Jotenkin semmonen tuntuu vaan tosi turhalta veden lotraukselta. En mä nyt usko, että mä yhdessä päivässä likaannun.

ps. Jotenkin tuntuu, että mun pitäis muuttaa tän päiviksen nimi. Mä en muusta dokumentoi
kuin hänestä. Oisko Rakas (ihastumis) Päiväkirja parempi?  

Rakas (ihastumis) PäiväkirjaOù les histoires vivent. Découvrez maintenant