אני אפילו לא יודעת איך לתאר לכם את ההרגשה שעברה בגופי כל זמן שאליאב ישב והסתכל עליי , ההרגשה עצמה הייתה טובה אבל כשחושבים על זה הוא לא טוב לי , הוא לא בשבילי, במיוחד אחרי מה שקרה לפני כמה דקות , הוא הכאיב לי , הוא לא יודע מי אני ומה אני , אני לא חושבת שאי פעם אצליח לאהוב מישהו באמת , קשה לי להתחבר לאנשים אחרי כל מה שקרה עם המשפחה שלי ועוד לפני קרה גם הקש ששבר את גב הגמל כשגיליתי שהאקס שלי , רון , בגד בי, זה דבר שלא קל להתאושש ממנו ובמיוחד כשהאסון קרה ישר אחרי , אני לא מצליחה לסמוך על אנשים ברמה נורמלית , היחידה שנכנסה לי ללב ולא יצאה ממנו זו בר , אני סומכת עליה בעיניים עצומות והיא כל פעם מחדש מראה לי כמה שאני צודקת לגבי זה .
במשך כל יום העבודה אליאב ישב במסעדה והתעסק בפלאפון שלו , לא זז לשנייה מפה , הוא לא נורמלי .
לקראת סוף היום , המסעדה החלה להתרוקן והעבודה שלי נגמרה , סיימתי לסדר את העמדה של התפריטים וקיפלתי הכל על מנת לסגור וללכת לבית , אליאב נעמד ליד העמדה נשען על הקיר , למה הוא מחכה ? אני לא מבינה .
הוא התקרב כשקלט שסיימתי , התעלמתי ממנו , מוציאה את תיקי ואת הפלאפון , בר שלחה לי הודעה שהיא יצאה עם דניאל , הוא אסף אותה בדיוק , איך לא שמתי לב לזה ? נאנחתי ובאתי לצאת מהמסעדה לצעוד לכיוון הבית .
אליאב נעמד מולי , מונע ממני לצאת מהמסעדה , תופס את מרפקי ומושך אותי אליו לחיבוק , מה הוא עושה לעזאזל? אלוהים איזה ריח טוב יש לו חשבתי לעצמי אך אחרי שנייה התעשתתי וניסיתי לדחוף אותו , מה שהיה לא אפשרי מכיוון שהוא ענק לעומתי , אחרי כמה ניסיונות פשוט התייאשתי ונישארתי בחיבוק שלו , לא סבלתי אבל בהחלט לא הרגשתי בנוח , אני כועסת עליו , הוא הכאיב לי ממש ואני לא רוצה לדבר איתו כרגע
אחרי מספר דקות שאנחנו עומדים מחובקים הוא משחרר אותי ומושך אותי אל מחוץ למסעדה , אל הרכב שלו
"אליאב מה אתה עושה תשחרר אותי אני רוצה ללכת הביתה" אני צועקת עליו בזמן שהוא מושך אותי אל הרכב
"אני אקח אותך הביתה אחרי זה " הוא אומר לי כשהכניס אותי למושב ליד הנהג , הוא סוגר את הדלת ומקיף את הרכב למושב של הנהג , נכנס ומתחיל בנהיגה .
"לאן אתה לוקח אותי?" אני שואלת בייאוש כשאני שמה לב שהוא לא נוסע לכיוון הבית שלי
"משהו נחמד , אל תדאגי" הוא אומר וחושף חיוך כל כך מושלם שהמיס אותי , לא התווכחתי , נשענתי על החלון ואט אט נרדמתי ..
"נסיכה , הגענו" קול נשמע בראשי , עיניי עצומות , אני כל כך עייפה שלא היו בתוכי כוחות לפתוח את העיניים
"לא עכשיו" אני ממלמלת מתוך שינה ומתכרבלת בתוך עצמי עוד יותרנקודת מבט אליאב:
היא התכרבלה בתוך עצמה והמשיכה לישון , אני אפילו לא יודע מה היא עושה לי אבל היא תפסה לי את הלב חזק , מה שלא חשבתי שיקרה , ממתי אני גבר של בחורה אחת ?
אני לא טיפוס כזה , אני מזיין וזורק זה מי שאני , אני לא מכבד בנות שלא מכבדות את עצמן אבל היא , היא משהו אחר , היא יפה , היא באמת יפה , יש לה יופי שונה ממה שאני מעדיף בדרך כלל , אני לא יכול שהיא תהיה שלי אני רק פוגע בה בדיוק כמו שאני יודע ועושה כל חיי , אני צריך לחשוב מה לעשות לגבייה , היא מצליחה לסקרן אותי .
אני מחליט לשנות כיוון ונוסע לכיוון הבית שלי , מעדיף אותה קרוב אליי הלילה , צריך אותה בין ידיי .
אני מרים אותה על ידיי, הגוף שלה כל כך קטנטן והיא נראית כל כך שלווה כשהיא ישנה וכל כך שקטה , לא שונה כל כך מזה שהיא ערה אלא אם כן היא עצבנית , אני מגחך לעצמי , היא מרשה לעצמה לדבר איך שבא לה אליי , אם מישהו אחר היה מדבר אליי ככה מזמן הוא היה בקבר , אני נכנס הביתה ועולה לכיוון החדר שלי כשהיא בידיי , פעם ראשונה בחיים שלי שאני מכניס אישה לחדר שלי , מישהי שהיא לא אמא שלי או אחותי הקטנה , כל הבחורה שאני מזיין בדרך כלל זה אף פעם לא קורה אצלי בחדר , יש לי מספיק חדרים אחרים בשביל זה , אבל החדר שלי , בכלל הקומה שלי זה אזור אסור לכולם , אני יכול להשאיר אותה בחדר אחר אבל הלב שלי אומר אחרת , הוא רוצה אותה קרוב אליו.
אני מניח אותה על המיטה , מוריד לה את הנעליים ומכסה אותה , אני לא אחליף לה בגדים , זה לא המקום שלי לעשות את זה , היא לא שלי ואני מכבד אותה , היד שלי מונחת על ראשה , מלטפת את שיערה , היא כל כך עדינה ..
אחרי הדייט שלנו אתמול , ביקשתי שיבררו לי עליה את כל מה שיש, היא משכה אותי כל כך , ורציתי לדעת עליה יותר ויותר , היא עברה כל כך הרבה בחיים שלה , בשנים האחרונות במיוחד לבד, היא נראית כל כך עדינה אבל ממה שראיתי היא הכי לא כזו , היא שורדת .
"אני מצטער נסיכה" אני אומר לה בלחש ומלטף שוב את ראשה , היא עברה כל כך הרבה לבד ויש לי צורך מטורף להגן עליה ולשמור שלא יקרה לה כלום יותר ,אני מוריד את בגדיי על הכיסא ליד המיטה ונשאר בבוקסר נכנס לידה במיטה ומושך אותה אליי , הריח שלה כל כך ממכר אותי , הוא שונה ומיוחד ריח של קוקוס, גם אחרי עבודה היא מריחה טוב כל כך , אני מניח את ידי על בטנה ומחבק משם השינה מושכת אותי אלייה.
YOU ARE READING
אַהֲבָה שֶׁאֵינָהּ תְּלוּיָה בְּדָבָר
Romance״היום יהיה טוב , אני אהיה שונה , אני מקווה ״ זה מה שאמרתי לעצמי , ובתוך תוכי האמנתי אבל מי יודע מה צופן לי העתיד? מה יקרה כשאליאב אסולין יחליט ששי שלום היא האחת שלו? כל מי שקורא בבקשה לסמן כוכב או להגיב ❤️