• Acı •

28 0 0
                                    

Şu an nasıl hissediyorum?
Canım çok acıyo. Artık gücümün kalmadığını hissediyorum çünkü her şey üstüme geliyo.
Artık kaldırıvak gücüm yok gibi. Daha ne kadar idare edebilirim bilmiyorum!!
Artık rol yapamıyorum. Acımı gizleyemiyorum!!
Sadece ÖZLÜYORUM,İSTİYORUM ama SAHİP OLAMIYORUM
Kalbimin attığını hissedemiyorum artık. Vucudum yanıyo. Bir şeylere,birine zarar vermek istiyorum.
Çok kızgınım. Kendime. Çünkü her şey benim hatam.
Ben... Sanırım hiç bir zaman doğru kişi olamadım. Hiç bi zaman benden istenileni vermedim,beklenrni yapamadım.
Berbat bi insanım. Ve şimdi bu yüzden çok canım yanıyo!!!!
Ve şu an bile istediğimi yapamıyorum.
Etrafımdaki herkesden nefret ediyorum.
Bağarmak istiyorum. Bi şeyleri kırmak,zarar vermek istiyorum ve ağlamak.
Bağara bağara ağlamak istiyorum çünkü buna ihtiyacım var.
Çok yanlız hissediyorum. Yanlız ve korumasız.
Mutlu değilim,olamıyorum. Çünkü o yok.
Kalbim param parça,cehennem ateşinde yanıyo. Ben ben o ateşi söndüremiyorum. İstemiyorum.
Ben canımın acımasına alıştım samırım. Yanlız oldupumda acı çekmek hoşuma gidiyo.
Çünkü sebebim yoksa mutlu olmanın ne anlamı var öyle değil mi!!!!
Düşünüyorum.?
Ben nerde hata yaptım diye. Ben kendim hatayım zaten.!
Ağlamak rahatlatır. O yüzden ağlıyorum, bir sürü sebebim olduğu için ağlıyorumherşeydem herkesden bıltığım için ağlıyorum,artık gücüm yetmediği için ağlıyorum. Ben yanımda göz yaşlarımı silivrk ve ağlama diyip sarılıvak biri olmadıpı için AĞLIYORUM!!!!!!
Bu canımı çok acıtıyo. Çünkü çok özledim.
Kokusunu özledim. Sarılmasın.
Tek istediğim ızın bir süre konuşmadan sadece sarılmak. Çünkü beni bu boktan dünyada mutlu eden şeylerden biri de varlığı gibi sarılması.
İhtiyaç duyuyorum,onu yanımda istiyorum.
Nefesini hissetmek istiyorum.
Çünkü benim kalbim onun yanımdaki varlığıyla atıyo. Onun nefesiyle!
O yoksa hiç bir şey yok! Hiç kimse yok!

Tek NefesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin