Duyuru!!!!

70 5 4
                                    

Bu kitap diğer arkadaşların yazdıkları kitaplarda yaptığı bir kaç hareketle piskopat duran ergen kitaplarına benzemez.
Piskopat terimini uzun uzun araştırmış ve çevremdeki insanların yaşadıklarıyla harmanlanmış bir kitap sunuyorum size.
Bütün piskopat kurgu kitaplarını unutun!!

Piskolojiniz bozulabilir ana karakterle bunalıma girip ana karakterle mutlu olabilirsiniz!!Baştan uyarıyorum!!!.

☠☠☠☠

Yalanlarla mutlu olmak mı?
Gerçeklerin acısıyla yaşamak mı?

Siz olsanız hangisini tercih ederdiniz?

Ben hayatımın gerçekleriyle yüzleşecek kadar güçlü müydüm? Sadece mutlu olmak için yalanların gözümü boyamasına izin mi verecektim?!!

Ben ATLAS DEMİRHAN !!

ÇOK YANLIŞ KİŞİYE BULAŞTIM!!!

Küllerimden yeniden doğacak bir varoluş mu?
Beyazı yansıtan benliğim siyaha karışmayı kabul edicek mi?
Peki ya o..
O POYRAZ KARAKURT!!
Bana kafayı bu kadar takmasının nedeni neydi? AŞK? TUTKU? ARZU?
Bilmiyordum.!!
Tek bildiğim ondan korktuğumdu. Herkes korkuyordu. Siyah gözlerinden siyah alevlerin çıktığına defalarca  şahit olmuştum.
Bir PİSKOPAT!!!
Her şeye nefretle bakan, her şeyi düşmanı ilan eden ruh hastası bir PİSKOPAT!!
Böyle birinin beni takıntı haline getirmesinden çok korkuyordum. Ne kadar uzak dursam da dibinde bitiyordum istemeden.
Korktuğum başıma gelmişti.!!!

GRİ(PİSKOPAT)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin