Arkadaşlar aslında kitabın sonunda karakterleri göstericektim ama kitaptaki karakterleri şimdiden görmeniz sizin için daha iyi olur.
Başrol Kızımız ATLAS DEMİRHAN
18 YAŞINDA
MASUM,SEMPATİK HAYATI BOYUNCA HİÇ KAVGA ETMEDİ. DAMARINA BASILIRSA İÇİNDEKİ CANAVAR HERKESİ KORKUTACAK CİNSTEN!!
EN BÜYÜK ZAAFI AİLESİ VE SONRADAN EDİNECEĞİ ARKADAŞLAR ZAAFI OLUCAK KISACASI SEVDİKLERİ!
SEVDİKLERİ İÇİN HER ŞEYİ YAPACAK KADAR GÖZÜ KARA BİR KIZ
İŞTE KÖTÜ PİSKOPAT ÇOCUĞUMUZ POYRAZ KARAKURT
23 YAŞINDA.
ACIMASIZ,SADİST VE KATİL
YAPTIKLARI VE YAPACAKLARI İNSANIN PSİKOLOJİSİNİ BOZACAK CİNSTEN AMA O BUNDAN OLDUKÇA ZEVK ALIYOR.
GRUBU DIŞINDA KİMSEYE DEĞER VERMEZ.!
Azra Meriç
18 yaşında. Şimdiden Atlasın en yakın arkadaşı. Gerçek dostluğu,kardeşliği Atlasla birlikte öğrenecek. Çok iyi biri olmasına rağmen çok kavgacıdır. Atlas için sayısız kavgaya giricek. Birlikte bir çok zorluğu atlatıcak.
Barlas Tekiner
23 yaşında. Poyrazın grubundan ve Poyrazın en yakın arkadaşı ,kardeş gibi büyümüşler. Poyraz kadar olmasa da pikopat yönü var. Karanlığın ikinci prensidir.Alev Meriç
22 yaşında. Azranın ablası. Poyrazın grubundan.Grubu ve kardeşi dışında herkese karşı çok soğuktur. Atlasa ilk başta çok kötü davranır. Atlasın kendisi için yaptıklarını ve masumiyetini görünce ikinci kardeşi yerine koyar. Çok kavgacıdır.Korkut Yıldırım.
23 yaşında. Poyrazın grubundan. Soğuk dursa da çok kafa dengidir. Sevdiklerine karşı çok şakacı ve deli doludur.
Grubu için her şeyi göze alır. Atlası Poyrazdan korumak için çaba gösterir. Tabi pek bir işe yaramaz.Son olarak da Atlasın Ailesi çünkü diğer karakterlerin maalesef ailesi yok😔😔😔😔 ve Atlasın ailesi de çok ön planda olucak.
Atlasın ailesi
Annesi emekli öğretmen Selen Demirhan
Babası emekli emniyet müdürü Harun Demirhan.Karakterlerimiz şimdilik bu kadar, ilerde karakter eklenmesi olunca onların tanıtımını da yapıcam. Karakterler hakkında ki yorumlarınızı bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GRİ(PİSKOPAT)
RomanceHayatında hiç acıyı tatmadıysan beni öpebilirsin. Beyazı siyahla kirletebilirsin ama siyah zaten tam siyah değildi ki. Biz seninle Griyiz. Siyah sen ,beyaz ben ortada buluştuk ve renklerimiz birbirine karıştı. Yeniden varolduk, yeni bir yaşama senin...