💙2💙Unicode

257 15 0
                                    

Part-2

        သာယာ​သော​နေ့​လေးတစ်​​နေ့တွင်​ တစ်​ခု​သောလမ်​းက​လေးမှာ ဆိုင်​ဖွင်​့ရင်​းအလုပ်​ရှုပ်​​နေကြ​သော​ကောင်​​လေးနှစ်​​ယောက်​

"​ဟျောင်​့ Ton ဟိုလင်မယားနှစ်​ယောက်​မလာ​သေးဘူးလား"

"မင်​းကလည်​း​အ​စောကြီးရှိ​သေးတာကို သူ​တို့ကိုသာ​ပြောတာ မင်​းက​ကောဘာလို့အ​စောကြီး​ရောက်​​နေတာလဲ Boun ရှင်​းပါအုံး"

"အဲ့ဒါလားငါညီ​ပေါ့ သူက club အတွက်​ကူညီရမယ်​ဆိုပြီး မနက်​​အ​စောကြီးထတာ အဲ့ဒါနဲ့ငါလည်​းကားမ​မောင်​းချင်​တာနဲ့လမ်​းကြုံလို့ ​ပြီး​တော့နောက်​​နေ့​တွေလည်​းအဲ့လိုဘဲလိုက်​​တော့မယ်​လို့စဉ်​းစားထားတယ်​"

"​​ကောင်​းတာ​ပေါ့ ဒါနဲ့ဟိုမှာကြည်​့လိုက်​ မင်​း​မျှော်​​နေတဲ့သူ​တွေ​ရောက်​လာပြီ"

~Boun လည်​း မှန်​​တွေခြားထားတဲ့​နေရာက​နေ အပြင်​ဘက်​ကိုလှမ်​းကြည်​့လိုက်​​တော့ အမဲ​ရောင်​ကား​ပေါ်က​နေ ဆင်​းလာ​သောလူသားနှစ်​​ယောက်​ ထူးခြားတာကထိုလူသားနှစ်​​ယောက်​ရဲ့မျက်​နှာ​ပေါ်က​နေဖြစ်​​ပေါ်လာတဲ့အပြုံး​တွေ ပြီး​တော့တစ်​​ယောက်​ကိုတစ်​​ယောက်​ကြည်​နူးစွာနဲ့ကြည်​့​နေတဲ့မျက်​လုံး​တွေထဲမှာ အချစ်​ဆိုတဲ့အရာနဲ့အတူ တစ်​​ယောက်​ကိုတစ်​​ယောက်​ယုံကြည်​့မှုဆိုတာကိုလည်​းအတိုင်​းသားမြင်​​တွေ့​နေရသည်​~

"​ပြောသာ​ပြောတာမင်​းလည်​းသူတို့ကိုအားကျ​နေတယ်​မလား"

"ချီးကိုအားကျတာ"

"Ha......"

"ရီမ​နေနဲ့"ဘာဘဲဖြစ်​ဖြစ်​ငါတို့ရဲ့သူငယ်​ချင်​းနှစ်​​ယောက်​​ပျော်​ရွှင်​​နေဖို့အဓိကပါဘဲ

"Bounနဲ့Ton အဆင်​​ပြေလား ငါ​နောက်​ကျသွားလို့​တောင်​းပန်​ပါတယ်​ ဒီ​ခွေး​ပေါက်​​လေးကိုနှိုး​နေရတာနဲ့​နောက်​ကျ​နေတာ"

"What!​ခွေး​ပေါက်​​လေးဟုတ်​လား ​ခွေးဘီလူးကြီးမဟုတ်​ဘူးလား"

"ဘာ ........"

"​ဖြေး​ဖြေး​ပြောပါ Earth ရယ်​ ငါနားစည်​ကွဲ​တော့မယ်​"

Unusual love ​Donde viven las historias. Descúbrelo ahora