Part-3
"P'က club ကိုဦးေဆာင္ၿပီးမင္းတို႔အရည္အခ်င္းေတြကိုတိုးတက္လာေအာင္လုပ္ေပးမွာပါ P' ရဲ႕ဦးေဆာင္မႈေနာက္ကိုလိုက္နိုင္မယ္လို႔ထင္ပါတယ္"
~ေအာ္သံေတြေနာက္တစ္ႀကိမ္ထြက္ေပၚလာျပန္တယ္ ဒီတစ္ႀကိမ္တြင္ေတာ့ Ohm ကေက်ာင္းသားေတြအုပ္စုကိုၾကည့္ေနတယ္ တစ္ေနရာအေရာက္တြင္ သူ႕ရဲ႕မ်က္လုံးေတြဆက္မသြားဘဲရပ္တန့္ေနခဲ့တယ္ တရားခံကေတာ့ အျခားသူေတြနဲ႕မတူဘဲ ထိုလူသားေလးရဲ႕အၿပဳံးကအရမ္းကိုေတာက္ပေနတယ္ ေယာက်ာ္းေလးျဖစ္ေပမယ့္ပန္းေရာင္ဟူဒီအကၤ်ီေလးနဲ႕အသားေရာင္ေဘာင္းဘီတိုေလး၀တ္ထားေသာ ထိုလူသားေလးရဲ႕အၿပဳံးက Ohm ကိုဖမ္းစားေနခဲ့တယ္ အဲ့အခ်ိန္ ေအာ္သံေတြကပိုၿပီးက်ယ္ေလာင္လာခဲ့တယ္ ဒီတစ္ေခါက္ေအာ္သံေတြရဲ႕တရားခံကေတာ့ Ohm ကိုယ္တိုင္ပင္ျဖစ္သည္~
"ဟဲ့.....P'Ohm အခုလိုၿပဳံးလိုက္တာ ငါႏွလုံးခုန္ေတြရပ္ေတာ့မလို႔ဘဲ"
"ငါ့ကိုတစ္ေယာက္ေယာက္ကယ္တင္ေပးၾကပါအုံး"
"အေမေရ..... ဒီနတ္သားေလးကဘယ္သူ႕အတြက္လည္း"
~ေကာင္မေလးေတြရဲ႕တီးတိုးေျပာသံေတြထြက္ေပၚလာခဲ့သည္။ထြက္ေပၚလာသည့္အေၾကာင္းရင္းကေတာ့ Ohm ကခါတိုင္းလို ႏႈတ္ခမ္းေလးေကြးယုံေလာက္ပင္ၿပဳံးတာမဟုတ္ဘဲ ေရွ႕သြားေလးေတြေပၚတဲ့အထိပင္ၿပဳံးေနၿပီး ပါးခ်ိဳင့္ေလးေတြကပင္ အခုမွအသက္၀င္သလိုၿပဳံးေနတာေၾကာင့္ပင္ျဖစ္သည္။Ohm လည္းသတိျပန္ကပ္လိုက္ရင္း....~
"အဲ့တာဆို P'တို႔ပထမဆုံးအေနနဲ႕ကိုယ့္စိတ္ထဲမွာရွိေနတဲ့ပုံရိပ္ေလးကို ေရးဆြဲၾကည့္ရေအာင္ ပန္းခ်ီပစၥည္းေတြကိုေတာ့ P'Shion ဆီမွာသြားထုတ္လိုက္ပါ သူလည္း P'လိုဘဲကူညီေပးမဲ့တစ္ေယာက္ပါ"
~ေက်ာင္းသားေတြလည္း Ohm ၫႊန္ျပတဲ့ေနရာကိုၾကည့္ေတာ့ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ သို႔ေပမယ့္ ၀တ္ထားသည္က လက္ျပတ္အျဖဴတီရွပ္ကိုမွစတိုင္ေဘာင္းဘီအမဲ ဆံပင္ကိုလည္း ေယာက်ာ္းေလးပုံစံပင္ညွပ္ထားေသာသူမ လွ်ပ္တစ္ျပက္ၾကည့္လွ်င္ ေယာက်ာ္းေလးပုံစံ သို႔ေပမယ့္ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ရဲ႕သဘာ၀အသြင္အျပင္ကေတာ့သူမတြင္ရွိေန၍ မိန္ကေလးမွန္း မ်က္မွန္းတန္းမိသည္~
YOU ARE READING
Unusual love
Romanceအခ်စ္ဆိုတာဘယ္ကေနဘယ္လိုေပါက္ဖြားလာၾကတာလဲငါတို႔အေနနဲ႔ကေတာ့ ျမင္ျမင္ခ်င္းအခ်စ္ ႐ုတ္တရက္ဆန္တဲ့အခ်စ္ ႏွလံုးသားနဲ႔တည္ေဆာက္ထားတဲ့အခ်စ္ ယံုၾကည္မႈေတြနဲ႔တည္ေဆာက္ထားတဲ့အခ်စ္ အျပံဳးေလးကေနေပါက္ဖြားလာတဲ့အခ်စ္