💙2💙

258 18 0
                                    

Part-2

        သာယာ​ေသာ​ေန႔​ေလးတစ္​​ေန႔တြင္​ တစ္​ခု​ေသာလမ္​းက​ေလးမွာ ဆိုင္​ဖြင္​့ရင္​းအလုပ္​႐ႈပ္​​ေနၾက​ေသာ​ေကာင္​​ေလးႏွစ္​​ေယာက္​

"​ေဟ်ာင္​့ Ton ဟိုလင္မယားနွစ္​ေယာက္​မလာ​ေသးဘူးလား"

"မင္​းကလည္​း​အ​ေစာႀကီး႐ွိ​ေသးတာကို သူ​တို႔ကိုသာ​ေျပာတာ မင္​းက​ေကာဘာလို႔အ​ေစာႀကီး​ေရာက္​​ေနတာလဲ Boun ႐ွင္​းပါအံုး"

"အဲ့ဒါလားငါညီ​ေပါ့ သူက club အတြက္​ကူညီရမယ္​ဆိုၿပီး မနက္​​အ​ေစာႀကီးထတာ အဲ့ဒါနဲ႔ငါလည္​းကားမ​ေမာင္​းခ်င္​တာနဲ႔လမ္​းၾကံဳလို႔ ​ျပီး​ေတာ့ေနာက္​​ေန႔​ေတြလည္​းအဲ့လိုဘဲလိုက္​​ေတာ့မယ္​လို႔စဥ္​းစားထားတယ္​"

"​​ေကာင္​းတာ​ေပါ့ ဒါနဲ႔ဟိုမွာၾကည္​့လိုက္​ မင္​း​ေမ်ွာ္​​ေနတဲ့သူ​ေတြ​ေရာက္​လာၿပီ"

~Boun လည္​း မွန္​​ေတြျခားထားတဲ့​ေနရာက​ေန အျပင္​ဘက္​ကိုလွမ္​းၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့ အမဲ​ေရာင္​ကား​ေပၚက​ေန ဆင္​းလာ​ေသာလူသားႏွစ္​​ေယာက္​ ထူးျခားတာကထိုလူသားႏွစ္​​ေယာက္​ရဲ႕မ်က္​ႏွာ​ေပၚက​ေနျဖစ္​​ေပၚလာတဲ့အျပံဳး​ေတြ ၿပီး​ေတာ့တစ္​​ေယာက္​ကိုတစ္​​ေယာက္​ၾကည္​ႏူးစြာနဲ႔ၾကည္​့​ေနတဲ့မ်က္​လံုး​ေတြထဲမွာ အခ်စ္​ဆိုတဲ့အရာနဲ႔အတူ တစ္​​ေယာက္​ကိုတစ္​​ေယာက္​ယံုၾကည္​့မႈဆိုတာကိုလည္​းအတိုင္​းသားျမင္​​ေတြ႔​ေနရသည္​~

"​ေျပာသာ​ေျပာတာမင္​းလည္​းသူတို႔ကိုအားက်​ေနတယ္​မလား"

"ခ်ီးကိုအားက်တာ"

"Ha......"

"ရီမ​ေနနဲ႔"

~ဘာဘဲျဖစ္​ျဖစ္​ငါတို႔ရဲ႕သူငယ္​ခ်င္​းႏွစ္​​ေယာက္​​ေပ်ာ္​ရႊင္​​ေနဖို႔အဓိကပါဘဲလို႔ Boun ​ေတြးလိုက္​တယ္​~

"Bounနဲ႔Ton အဆင္​​ေျပလား ငါ​ေနာက္​က်သြားလို႔​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​ ဒီ​ေခြး​ေပါက္​​ေလးကိုႏိႈး​ေနရတာနဲ႔​ေနာက္​က်​ေနတာ"

"What!​ေခြး​ေပါက္​​ေလးဟုတ္​လား ​ေခြးဘီလူးႀကီးမဟုတ္​ဘူးလား"

"ဘာ ........"

"​ေျဖး​ေျဖး​ေျပာပါ Earth ရယ္​ ငါနားစည္​ကဲြ​ေတာ့မယ္​"

Unusual love ​Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon