💙5💙

147 15 0
                                    

Part-5

"P'Boun မနက္က်ေစာေစာထနိုင္လို႔လား ကြၽန္ေတာ္က club ကိုေစာေစာသြားၿပီးေလ့က်င့္မလို႔ "

"ဘာ မင္းကဘာမ်ားေလ့က်င့္စရာရွိလို႔လည္း Ohm ရဲ႕ ဒါမွမဟုတ္ မင္း...."

"ေလွ်ာက္ေျပာမေနနဲ႕ မနက္ျဖန္ေစာေစာထနိုင္ေအာင္သာလုပ္စမ္းပါ အခုေတာင္ ၁၁ နာရီေက်ာ္ေနၿပီ မနက္ဘယ္အခ်ိန္ထမွာလည္း "

"အာ... အခ်ိန္ေတာင္အဲ့ေလာက္ရွိသြားၿပီလား  ငါသြားအိပ္ေတာ့မယ္ Good Night ငါရဲ႕အခ်စ္ဆုံးညီေလးေရ"

"လႊတ္စမ္းပါ ႐ူးေနၿပီလား အိပ္မွာျဖစ္သြားအိပ္ေတာ့ ပြတ္သီးပြတ္သပ္နဲ႕ "

"ငါ့ခ်စ္ညီေလးကလည္း မြ......."

Boun လည္း Ohm ရဲ႕ပါးကိုနမ္းၿပီး လွမ္းစရင္း အေပၚတက္ကိုေျပးတက္သြားသည္။ Ohm ကေတာ့ P'Boun ဟုသာေအာ္ရင္း ေခါင္းခါလိုက္မိေတာ့သည္။ညီအစ္ကိုေပမယ့္ သူငယ္ခ်င္းလိုေပါင္းသင္းေတာ့ တစ္ေယာက္နဲ႕တစ္ေယာက္ ဖုံးကြယ္ထားေသာအရာပင္မရွိ ၿပီးေတာ့ Bounရဲ႕ႏွလုံးသားထဲကလူတစ္ေယာက္ကိုေတာ့ဘယ္သူမွမသိေပမယ့္ Boun ေျပာျပထားေတာ့သူသိေနသည္။Ohm ကသူကိုအရမ္းနားလည္နိုင္ေတာ့ ေယာက်ာ္းေလးတစ္ေယာက္ကိုစိတ္ဝင္စားမိေနတာ မဟုတ္ဘူး ျမတ္နိုးတာ ၿပီးေတာ့ခ်စ္တာ သူအခုခ်ိန္ထိေစာင့္ေနခဲ့တာဘဲၾကည့္ သူကိုစိတ္ဝင္စားတဲ့သူမွန္သမွ်ကိုသူလက္မခံခဲ့ပင္ အစ္ကိုေပမယ့္ အျခားသူမ်ားအျမင္မွာေတာ့သူကအစ္ကို အၿမဲတမ္းမ်က္ႏွာတည္ၿပီး Handsome ဘက္သြားေတာ့ လူငယ္ဆန္ဆန္ ဆံပင္အဝါကိုမွစည္းထားၿပီး သူလို Muscle ေတြမရွိဘဲပိန္ေပမယ့္ တစ္ခါျမင္လိုက္ရင္ေနာက္တစ္ခါျပန္လွည့္ၾကည့္ရေလာက္ေအာင္ အရမ္းကိုေယာက်ာ္းဆန္လြန္းတယ္  လူမႈဆက္ဆံေရးမွာေတာ့ အေပါင္းအသင္းမ်ားေလာက္ေအာင္ ခင္မင္ဖို႔ေကာင္းၿပီး ပြင့္လင္းတယ္ Ohm ကေတာ့သူငယ္ခ်င္းဆိုသည္မွာ Shoin နဲ႕ Wine ေလာက္သာေနာက္တစ္ေယာက္ကေတာ့ P'Boun ေပါ့ Ohm လည္းၿပဳံးေနရင္း....

"သားမအိပ္ေသးဘူးလား သားအသံၾကားလိုက္လို႔ဘာလရန္ျဖစ္ျပန္ၿပီလား "

"အေမနိုးသြားတာလား သားေတာင္းပန္ပါတယ္ P'Boun စလို႔သားေအာ္လိုက္မိတာ အေဖေကာနိုးသြားေသးလား"

Unusual love ​Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang