a vorbit cu mine!

275 14 0
                                    

JIN POV.

       Stau în curtea școli pentru ca am întârziat la ora (deși nuu imi sta in fine să întârzii la ore) și evident ma plictiseam enorm, până adu ceva pași în spatele meu. Când ma intorc o văd pe Min Soon care mergea să se așeze pe o bancă...(ea era fata de care m-am indragostit de când am văzut-o prima dată.. Deși de fiecare dată când mergeam să vorbesc cu ea ma evita, ceea ce ma atrăgea și mai mult). Decid să merg la ea și să vorbesc cu ea.

MIN SOON POV.

    OMG.. Jin vine spre mine... De ce imi bate inima asa tare?? Oh nu.. Fi normală și după mai gândește-te la chestii tâmpite.
    Jin: buna min soon
   Min: buna *sec*
   Jin: ce faci? Cum mai esti?
  Min: bine după cum bine vezi
* omg.. Poate sunt prea dura.. Dar stiu ca e Playboy și ca vrea doar să-și bată joc de mine *

     JIN POV.
   
     Din nou îmi vorbește sec si ma evita.. Ceea ce ma face să o doresc doar pentru mine! Să fie doar a mea, Dar ce tot vorbesc eu aici ca ea nici nu vrea să vorbească cu mine, of.. Adică sunt dragut, toate fete ma vor.. Ea de ce nu ma vrea??
Decid să deschid un subiect pentru a mai vorbi cu ea.
  Eu: și cum de nu esti la ora?
  Min: am întârziat.
   Eu:  pai cum asa? Nu să putut trezi frumoasa adormită? (Rad sarcastic)
  Min: nu, nu să putut trezi (ma privește cu o privire rece)
  Eu: trebuia să vină prințul așa-i? Adică eu 😏
Min: decât să am un "prinț" Ca tine mai bine mor în somn (și zambise răutăcios... Ashiii fata asta ma înnebunește)
Eu: pai nu ți-ar plăcea ? :/
Min: nu *sec*

MIN POV.

OMGGGG nu pot să cred ca tocmai a zis Jin!!!! Simt ca imediat imi sare inima din piept.. Dar nu min soon.. E un playboy. Asa ca decid să vorbesc sec.

   Jin: nu ți-ar plăcea? :/
   Eu: normal ca nu, nu vreau un prinț playboy ca tine (atunci Jin să schimbat la fata și părea.......  TRIST?????!!!)
  Jin: dacă lumea zice ceva nu înseamnă că e și adevărat.
Eu nu mai stiam ce să zic, nu ma așteptam la răspunsul și reacția asta.... Oare el nu e asa??? NU MIN SOON poate asa vrea să pară!!!.. Asa ca decid să ma ridic și să plec
Când atunci simt cum cineva ma prinde de mână și ma trase jos.............. Era..........

         *𝑎 𝑣𝑜𝑟𝑏𝑖𝑡 𝑐𝑢 𝑚𝑖𝑛𝑒.. 𝑒 𝑖𝑚𝑝𝑜𝑠𝑖𝑏𝑖𝑙*

𝑰𝒖𝒃𝒊𝒓𝒆 𝑪𝒐𝒎𝒑𝒍𝒊𝒄𝒂𝒕𝒂☯︎Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum