neliniștit

208 14 0
                                    

JIN POV.

Cand am văzut-o ca se așează lângă un mormânt si incepe sa vorbeasca singură fără să vreau lacrimile și-au făcut apariția pe fata mea. M-am speriat cand am auzit propoziția pe care a spus-o ea "abia aștept să ne revedem" eram îngrijorat pentru ea, am auzit-o cum urla printre suspine... Chiar voiam să merg la ea dar nuu stiam cum o sa reacționeze...
Imi iau inima in dinti si merg spre ea. Cand o vad  cu ochi rosi de plâns da si cu un zâmbet pe față am înlemnit simteam ca inima mi se rupe in mi de bucăți.. nu voiam să o vad plângând , nuu am mai stat pe gânduri și am mers să o îmbrățișez.. prin surprinderea mea ea nu a ezitat si mi-a răspuns la îmbrățișare
Ashiii  corpul ei e asa mic cand e in bratele mele, pur si simplu o ador.

END POV.

MIN SOON POV.

Nu am ezitat îmbrățișarea lui pentru ca aveam nevoie de una, deși nu stiam cum de era el aici.. dar acum in momentul asta nu imi pasă. Ne despărțim din îmbrățișare si ma sărută pe frunte.. nu imi venea a crede ceeace tocmai sa intamplat, ma dau câțiva pași în spate realizând tocmai ceea ce am facut.
Eu: jin.. cum ai stiu ca sunt aici? Ce cauți aici?? Si ma uit speriată la ei si la mormântul tatălui meu si punându-ma înaintea  lui (nu voiam să afle de tatăl meu)
Jin: pur si simplu.. Am venit la o mătușa (logic ca mint, cum sa ii spun ca am urmărit-o pentru ca eram gelos pe acel buchet de flori, am vazut ca sa pus înaintea mormântului ca sa nu vad cine este *Jin pov *)
Eu:ok, scuze ca te-am întrebat. Dar de ce mai îmbrățișat? Vrei sa iti bați joc de mine? Pentru ca eu nu am chef de jocurile tale sa sti JIN
Jin: simteam ca aveai nevoie de o îmbrățișare, si nu vreau sa imi bat joc de tine min soon.. crede-mă m-am schimbat
Eu: ok, vrei sa ma lasi acum singura?
Jin: da.. daca asta vrei....
Eu: da asta vreau. Nu nu asta vreau Dar nu vreau sa afli de tatăl meu... *am zis in șoaptă ca sa nu audă *
Jin: ai spus ceva min soon
Eu: nu *sec*
Jin: ok

JIN POV.

Stiam ca nu voia sa aflu despre cel care a decedat... asa ca nu am lungit vorba, vedeam ca nu e bine voiam să stau lângă ea, dar ea mi-a cerut sa plec.. a mai spus ceva dar nu am înțeles bine iar cand am întrebat-o nu mi-a raspuns.
Imi făceam griji acum pentru ea, daca a ajuns în siguranță acasa, daca e bine, daca are nevoie de cineva lângă ea.
Si asa deveneam neliniștit!

𝑰𝒖𝒃𝒊𝒓𝒆 𝑪𝒐𝒎𝒑𝒍𝒊𝒄𝒂𝒕𝒂☯︎Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum