*între timp*
MIN SOON POV.
Se pare ca avem studente noi si doar unde e in clasa cu mine, pe nume Kim Stefi.. sper sa ne împrietenim.
AUTO. POV.
După ce au mers toți studenți în clasă la ei min soon si maria au mers la stefi la banca sa vorbeasca cu ea si sa ii prezinte facultatea si dupa merg la antonia care era prietena buna cu stefi. Cele 4 fete sau apropiat destul de mult si dupa ore plănuiesc să meargă la o cafenea sa vorbeasca ca fetele.
END POV.MIN SOON POV.
Merg cu fetele ca cafenea sa vorbim si sa ne cunoastem mai bine, sincer sunt fete de treabă.
*La cafenea *
Eu: deci fetelor ce faceti?
Maria: sincer eu inca ma gandesc la îmbrățișarea lui Nam-joon voi?
Stefi: sincer am vazut un băiat asa de drăguț in timp ce ma prezentăm..
Anto: si eu, dar cand a vazut ca mă uit la el și-a mutat privirea, probabil crede că sunt o ciudata
Eu: eh, nu cred asta *toate fetele se uita la mine insistent*
Eu: ce e??
Fetele: dar tu?? Nu placi pe nimeni?
Eu: ba da.. pe Jin
Maria: pai daca esti împreună cu el, logic nici nu stiu de ce am mai intrebat
Maria: ca sa stiti fetelor doar noi 3 suntem singure ca ea are prieten, si inca unu frumos :))))
Stefi: wow ce tare, e frumos rau sau asa si asa?
Anto: chiar
Eu: stati ca va arat o poză cu el :Maria: v-am zis ca e frumos, asa ca închideți gurile ca intra musca 😂
Stefi&anto: chiar e drăguț min soon
Eu: stiu fetelor. Auziti, vreti sa veniti de seara la mine si sa facem o mica petrecere între fete??
Fetele: da normal
Eu:doar ca probabil ca o sa vina si fratele meu cu prieteni acasa dar nu va deranjează nu?
Fetele: nu.TAE POV.
Ma duc repede la jungkook dupa ore sa il prind pe drum ca să-l întreb, spre fericirea mea el inca aștepta la poartă.
Eu: jk, vreau sa te intreb ceva
Jk: perfect, si eu vreau sa te intreb ceva.
Eu:ok, la 3 zicem amândoi. 1 , 2 ,3
Eu&jk: pe care fata ai pus ochii???
*Eu raman șocat dar se pare ca si jk *
Eu: ok zic eu primul, mie imi place mult de Antonia tie??
Jk: doamne ce ușurare, eu o plac pe stefi
Eu: se pare ca nu doar eu credeam ca am pus ochii pe aceeași fata
Jk: sincer da.
Eu: pai unde sunt băieți? Nu trebuia sa mergem la Chan acasa?
Jk: ba da dar se pare ca ei întârzie putinDupă ce am asteptat pe băieți, am mers acasa la Chan si eu cu jk rămas înlemniti cand le-am văzut pe Antonia si Stefi in casă și în pijamale, sincer probabil ca si jk a văzut-o doar pe stefi printre fete si eu doar pe Antonia. Sincer arătau extrem de drăguțe, erau frumoase dar ma uit in stanga si il vad pe Nam-joon cum zâmbește rușinat si se uita la Maria.... hmmm... merg la el sa il intreb ce se întâmplă.
Eu: Nam-joon iti place de maria??
Rm: frate spune mai încet, da o plac dar nu cred ca ma place si ea..
Eu: eu zic sa ii spui ceea ce simti pentru ea, v-ar sta bine împreună sincer.
Rm: vad eu frate.END POV.
MIN SOON POV.
Doamne... acum ne-au văzut băieți in pijamale... ashiii ce rușinos e!!!!
Eu: BĂIEȚII NU STITI SA BATETI LA USA?? SAU CHAN SA IMI ZICI AI PORNIT SPRE CASA!!!!!
Nu mai stam pe gânduri ca fugim in camera pentru ca ne era rusine, serios.. pijamelele noastre erau ceva gen :
Logic că ne era rusine mai ales cand am vazut cum se holbeaza băieți.. petru ca sunt niste pijamale decente dar băieți nu le-au văzut Așa...
Eu: fetelor, scuze pentru asta nu am stiu..
Maria: e ok, hai sa ne îmbrăcăm si sa mergem jos, vreti?
Stefi: fetelor... trebuie sa va zic ceva..
Fetele: spune
Stefi: stiti ca v-am zis de băiatul de care imi place?
Noi:da
Stefi: pai e aici....
Anto: si băiatul de care imi place e aici
Eu: pai atunci ce mai așteptați??? Haideți jos sa va cunoasteti!!
*am coborât jos, eu voiam să îi cert dar fetele nu*Eu: BĂIEȚI!!!!!
Băieți: da?
Eu: treceți aici
*Baieti sau pun jos sa ma asculte iar fetele sau pus pe scaune, vad cum Nam-joon, tae si jk se uita înspre fete.. hmmm ciudat*
Eu: de ce intrat asa fara sa bateti la usa?? Nu stiti ca nu o sa fiti singuri in casa asta???? Mai ales tu Chan!!!!
Chan: scuze dar nu am crezut ca o sa fiti deja in pijamale
Eu: CHANNNNNNNNNN
Chan: scuze scuze.....
Jin: haide min soon, nu e nimic plus ca ne-am cerut iertare *față de cățeluș *
Eu: ok, oricum.. vreau sa va fac cunoștință cu prietenele mele iar dupa NAM-JOON, TAE SI JK vreau sa veniti cu mine până în grădina
Jin: de ce ei??
Eu: pentu că trebuie să vorbesc cu ei
Tae: bine, dar despre ce?
Jk: exact
Rm: despre ce min soon?
Eu: despre privirile voastre
Jk&tae&rm: C-CARE P-PRIVIRI?
Eu: aha.
Eu:in fine, băieți ele sunt .............
*le-am facut cunostinta cu fetele iar după am mers afara cu tae, jk si rm ca sa discut cu ei era totul clar, se vedea dupa priviri*~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
CITEȘTI
𝑰𝒖𝒃𝒊𝒓𝒆 𝑪𝒐𝒎𝒑𝒍𝒊𝒄𝒂𝒕𝒂☯︎
Fiksi Remaja"-𝐧𝐮 𝐬𝐭𝐢𝐮 𝐝𝐞 𝐜𝐞 𝐢𝐦𝐢 𝐛𝐚𝐭𝐞 𝐢𝐧𝐢𝐦𝐚 𝐚𝐬𝐚 𝐭𝐚𝐫𝐞 𝐜𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐥 𝐯𝐚𝐝, 𝐝𝐚𝐫 𝐮𝐧𝐮 𝐥𝐮𝐜𝐫𝐮 𝐬𝐭𝐢𝐚𝐦. 𝐍𝐔 𝐓𝐑𝐄𝐁𝐔𝐈𝐄 𝐒𝐀 𝐌𝐀 𝐈𝐍𝐃𝐑𝐀𝐆𝐎𝐒𝐓𝐄𝐒𝐂 𝐃𝐄 𝐄𝐋." ℂ𝕚𝕥𝕖𝕤𝕥𝕖 𝕤𝕚 𝕒𝕗𝕝𝕒 𝕔𝕖 𝕤𝕖 𝕧𝕒 𝕚𝕟...