*îngrijorare*

237 14 0
                                    

JIN POV.
 
     După ce ma călcat și a fugit, am început să rad pentru ca era așa drăguță, mai avea puțin si se rosea la față. Ashiii fata asta ma înnebunește.
    Decid să merg după ea pentru ca din ora mai era 40 de minute și ma plictiseam singur.
Merg să o caut dar nu o găsesc niciunde ceea ce ma face să ma îngrijoreze puțin.. Pentru ca nu avea unde să se ducă, am căutat-o și la baie dar nu era.

MIN SOON POV.

După ce am plecat de lângă jin, am vrut da merg pe acoperiș la școală, urc cateva scări și ma simt puțin amețită, poate din cauza ca nu am mâncat în ultimul timp. Grăbesc pasul ca să ajung mai repede dar după totul să făcut negru și nu mai stiam nimic de mine.
End POV.

   JIN POV.
 
  Merg o mai caut ceva timp și după dau să urc scările care duc spre acoperiș, urc ce urc și îngheț de ceea ce văd! Min soon era jos inconștientă, picioarele mi s-au înmuiat când am văzut-o, nu am stat mult pe ganduri și o i-au stil mireasa și ma duc cu ea la infirmerie, o pun pe pat și asistenta de acolo mi-a zis să o astept afara.... Cum dracu să astept afara când ea e aici. Simțeam ca mor când am văzut-o așa, ma simțeam îngrijorat.. Ceea ce nu se întâmplă prea des.. Era ciudat si pentru mine ca ma ingrijorez pentru cineva inafara de cei din BTS.
  Dupa ce ies din ganduri o vad pe asistenta ca iese si merg grăbit la ea sa vad cum se simte min soon
  Eu: cum se simte? E bine?
As: e bine doar ca are nevoie de odihnă, probabil in ultimul timp nu se simțea bine psihic si asta a extenuato
Eu:pot merge sa o vad??
As: da
Eu merg sa o vad si cand o vad ma liniștesc putin stiind ca e bine, ma pun pe scaun si fara sa imi dau seama o tin strâns pe mana si adorm.
   
   MIN SOON POV.

   Ma trezesc la infirmierie si il vad pe jin ca mă ținea de mână și doarme... ashii e asa de drăguț cand doarme,  dar totusi ce caut eu aici? Ma durea capul enorm de mult,  ma dau sa ma ridic din pat fara sa îl trezesc dar simt cum cineva ma trage la loc, era jin...
  Jin: nu pleca
Am încremenit când l-am auzit
Eu: de ce?
Jin: asa a spus asistenta, trebuie sa te odihnești
Eu: Am ore jin, lasa ma (si incerc sa ii dau mâna la o parte sa pot iesi)
Jin: esti scutită de primele 3 ore
Eu:si tu de ce mai esti aici? Tu nu esti scutit
Jin: am stat cu tine pabo
Eu: de ce? Nu trebuia sa stai cu mine
Jin: pentru ca am vrut
Eu: cum am ajuns aici?

𝑰𝒖𝒃𝒊𝒓𝒆 𝑪𝒐𝒎𝒑𝒍𝒊𝒄𝒂𝒕𝒂☯︎Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum