*va recomand sa ascultați piesa de mai sus, e super mișto 👆*
**************************
AUTO.POV
După ce jin si min soon au mers acasa, i-au spus lui chan ca de acum încolo sunt un cuplu. Între timp Maria nu și-a putut lua gândul de la Nam-joon, dar ce nu știa maria e ca nici Nam-joon nu și-a putut lua gândul de la Maria si de la ochii ei care pur si simplu l-au fermecat. Trece ziua si vine momentul în care Maria si Min soon trebuie sa meargă la școala.~End pov ~
*la școală*
MIN SOON POV.
* mari îmi spune că îl place mult pe Nam-joon si pornim spre clasă unde vad gașca lui jin si chan, eu pornesc spre ei dar Mari ma tine de mana sa nu merg*
Eu: ce e Mari?
Mari: e si Nam-joon acolo
Eu: si??
Mari: imi este rușine Minnn
*o iau si o trag dupa mine dar cineva se pune in fata mea făcându-ma sa cad jos*
Eu: ce crezi ca faci? Nu te uiti pe unde mergi?
??: vad ca ai prins curaj pisi
Imi ridic privirea sa vad cine e si simt ca rămân fără aer mai sa leșin de frica *
Eu: c-c-ce faci a-aici Kai
Kai: am venit dupa tine ce altceva sa fac, credeai ca scapi?
Eu: maria, du-te repede la Chan si lasă-mă singura te rog.
Maria: bine merg acum
Kai: unde crezi ca mergi?
Maria: la Chan
Kai: crezi ca nu stiu ca nu tu ai scos-o din cabana?? Crezi ca scapi ușor??
Eu: maria cand zic 3 fugi
*Si il împing jos pe kai si maria fuge, dau sa fug si eu dar el ma prinde se mana *CHAN POV.
O vad pe Maria ca vine in fuga către noi
Maria: CHAN PLEACA REPEDE DU-TE, DU-TE DUPA..
eu: dupa cine?? Ce sa intamplat??
Maria:KAI E AICI SI A LUAT-O PE MIN SOON!!!!!!
m-am panicat, simteam cum sângele imi fierbe de nervi dar si jin de asemenea .JIN POV.
Eu: Maria du-ma repede la el
Maria ma duce la ei si dupa ii spun sa meargă la Chan. Din fericire erau tot acolo si nu au plecat dar cand ii vad am crezut ca imi explodează o vena de la nervii pe care i-am avut, o vad pe Min Soon încercând să scape de nenorocitul ala care o săruta dupa n-am mai stat mult pe gânduri și am mers la el si ii dau la ala un pumn de o si căzut jos, deja nu il mai suport pe tipul asta. Merg la Min Soon si o iau in brate.
Eu: gata, stai linistită o sa fie bine te asigur ca acest nenorocit n-o să-ți mai faca probleme.
Min Soon nu spune nimic dar pot sa simt ca ea tremura de frica si cum plânge, cred ca ia fost frica.
Min: te rog, ma duci la Chan
Eu: ok, haide
Merg sa o duc la Chan care probabil isi făcea griji de ii ieșeau peri albi.
CITEȘTI
𝑰𝒖𝒃𝒊𝒓𝒆 𝑪𝒐𝒎𝒑𝒍𝒊𝒄𝒂𝒕𝒂☯︎
Teen Fiction"-𝐧𝐮 𝐬𝐭𝐢𝐮 𝐝𝐞 𝐜𝐞 𝐢𝐦𝐢 𝐛𝐚𝐭𝐞 𝐢𝐧𝐢𝐦𝐚 𝐚𝐬𝐚 𝐭𝐚𝐫𝐞 𝐜𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐥 𝐯𝐚𝐝, 𝐝𝐚𝐫 𝐮𝐧𝐮 𝐥𝐮𝐜𝐫𝐮 𝐬𝐭𝐢𝐚𝐦. 𝐍𝐔 𝐓𝐑𝐄𝐁𝐔𝐈𝐄 𝐒𝐀 𝐌𝐀 𝐈𝐍𝐃𝐑𝐀𝐆𝐎𝐒𝐓𝐄𝐒𝐂 𝐃𝐄 𝐄𝐋." ℂ𝕚𝕥𝕖𝕤𝕥𝕖 𝕤𝕚 𝕒𝕗𝕝𝕒 𝕔𝕖 𝕤𝕖 𝕧𝕒 𝕚𝕟...