mica scapare

163 9 0
                                    

CHAN POV.

Nu pot Să cred că am pierduto pe min soon..unde poate sa fie, am căutat-o peste tot, e de ne gasit .... a cautat-o si jin, se pare ca si el e îngrijorat.. poate mai îngrijorat decât mine. În timp ce o cautam mi-am adus aminte de Kai,  el e.. sigur e el.
Eu: Jin.. cred ca stiu la cine e min soon
Jin:unde e?? Zi mai repede
Eu: la Kai,  fostul lui min soon..
Il sunt le kai
*conv. Telefonică *
Eu: kai, unde e min soon??
Kai: nu stiu
Eu: stiu ca sti!! Spune odata
Kai: ok e la mine, unde ii mai bine, sti destul de mult cât o iubesc
Eu: IDIOTULE AI ÎNȘELATO CU TOT LICEUL Kai: stiu, de asta imi pare rau

*sfarsit conv. Telefonică *

Eu: jin... e la kai... e de rau, de rau, de rau!!
Jin: de ce? Cine E el??
Eu:kai,  e fostul ei... el a înșelat-o cu tot liceul si dupa o amenința daca nu sta cu el ii face necazuri... e dus rau!!

MIN SOON POV

Imi era frica, foarte frică.. dar trebuie sa intru in jocul lui altfel nu cred ca ies eu vie de aici, stau eu pe gânduri și ma gandesc la tot felul de lucruri ciudate, atunci incep sa rad si ma gandesc la tatăl meu pentru ca doar cu el ma gândeam la astfel de chestii ciudate dar dupa un timp incep sa plâng de dorul lui nu pentru ca am fost răpită de fostul meu.

KAI POV.

O aud pe minn soon cum rade si dupa plânge..  m-am speriat cei drept dar daca ma duc la ea o sa ma lovească sau o sa ma evite.... nu stiu ce sa fac, dar pur si simplu o iubesc o iubesc nebunește... sunt constient ca am rănit-o enorm de mult ... dar eu regret tot ce am facut .. o aud din nou cum plânge,  nu mai suport si merg la ea Si cand o vad cu lacrimi în ochi fara sa vreau incep sa plâng si eu. Merg la ea si o îmbrățișez si o mângâi pe cap.

MIN SOON POV.

Il vad pe kai cum intra si cum ma vede incepe sa plângă, e prima dată când il vad ca plânge si raman surprinsă cand il vad ca mă îmbrățișează și ma mângâie pe cap. Nu mi-a displăcut asa ca am stat cuminte in bratele lui, imi era dor de el dar tot nu am să-l iert pentru asta doar, doar inca putin am sa stau asa îmbrățișată cu el.
Eu: kai de ce esti asa cu mine? De ce plângi?
Kai: bine.. te iubesc mult min soon,  si cand te vad ca plângi mi se rupe inima in mi de bucăți
Eu: nu mi-ai spus niciodată așa ceva cand ma vedeai ca plâng kai,  niciodată nu te-ai comportat asa cu mine tu nici... * ma sărută fara sa mai zic nimic*
Kai: dar tu nu ma înțelegi ca eu regret asta??? REGRET AL NAIBI DE MULT!! REGRET PENTRU ORICE CUVANT PE CARE L-AM SPUS
Eu: kai.. vreau sa ma lasi sa ma gandesc, si vreau sa ma lasi sa plec, si daca vrei sa vorbesti cu mine ne întâlnim la o cofetărie oriunde.. te rog
Kai: nu te cred!! * Si pleaca nervos*
Simt cum picioarele mi se lasa jos de frica si nu am mai realizat nimic, doar am auzit niste voci "ce cauta aici? Trebuie sa luam de aici cine sti ce a pățit? Hai sa o luam"
M-am trezit si am vazut o fata acolo..
Eram speriată dar ea vine la mine si imi spune:

𝑰𝒖𝒃𝒊𝒓𝒆 𝑪𝒐𝒎𝒑𝒍𝒊𝒄𝒂𝒕𝒂☯︎Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum