◈ ━━━━━━━ ⸙ ━━━━━━━ ◈
16 Maja 2019
◈ ━━━━━━━ ⸙ ━━━━━━━ ◈Loki lubił być budzony przez dłonie Riley wędrujące po jego ciele. Czuł się wtedy kochany i potrzebny.
- Dzień dobry śpiochu. - Mruknęła Riley przytulając się do jego pleców.
Takie pobudki sprawiały, że nie żałował porzucenia wcześniejszego życia.
- Wstałaś pierwsza. Robisz śniadanie. - Skwitował beznamiętnie.
- Za 10 minut zadzwoni budzik. Co chcesz robić przez te 10 minut?
- Spać.Riley westchnęła. Miała nadzieję na dobre rozpoczęcie dnia porannym seksem. Niestety, ktoś tu chyba nie miał humoru. Brunetka wstała i zawinęła się w szlafrok. Następnie powłokła się do kuchni. Asgardzki książę nie należał do osób prostych i życie z nim bywało męczące. Potrafił zbywać ozięble, a po chwili zasypywać miłością. To nie zmieniało faktu, że go kochała. Zjedli wspólnie jajecznicę, którą zrobiła Riley. Walenie do drzwi sprawiło, że brunetka niemalże podskoczyła.
- Co jest?! - Zaprotestował Loki agresywnie odkładając widelec z brzękiem.
- Może coś się stało. - Łagodnie dodała dziewczyna wstając od stołu.
- To nie znaczy, że mogą sobie walić w drzwi od samego świtu! - Warknął i rzucił się do drzwi kiedy łomot się powtórzył.Agresywnie otworzył drzwi, nie spodziewając się gości.
- Czego-... - Ucichł kiedy w progu zauważył znajome twarze.
- Twoje iluzje chyba słabną. - Rzuciła uszczypliwie Sif.
- Może nas zaprosisz. To nie na uszy Midgardczyków. - Wtrącił przygruby Volstagg.Loki bez słowa odsunął się przytrzymując gością drzwi. Cała delegacja przyjaciół Thor'a przyglądała się długowłosej brunetce w pośpiechu wiążącej troczki od połyskującej szmatki na kształt szlafroka.
- Kto to? - Zapytał Fandral z uśmieszkiem.
- Riley Scott... Dawniej Tanith Hannieldottir. - Przedstawiła się opierając rękę na stole.
- Asgardianka? - Zapytała Sif mrużąc oczy.
- Niestety tak. - Powiedziała Reily głośno wzdychając.
CZYTASZ
Ostatni Promień × ᴸᵒᵏⁱ ᴸᵃᵘᶠᵉʸˢᵒⁿ (+18)
FanfictionCzęść: 1 "Krew za krew" Kiedy Thor odrzuca tron po śmierci ojca Królestwu Asgardu pozostaje jedynie Loki. Czy kłamca będzie dobrym królem, czy może doprowadzi Asgard do upadku? Riley wraca niechętnie z swym kochankiem do Asgardu. Chcę wrócić do rod...