Venüs:Ne?
Venüs:Şaka mı bu?
Venüs:Çünkü şakaysa hiç komik değil.
Bilinmeyen Numara:Hayır şaka değil. Seni gerçekten çok seviyorum.
Venüs:Peki tamam.
Venüs: Ama ben senin doğruyu söylediğini ve sana güvenebileceğimi nerden bileyim.
Bilinmeyen Numara: Bilmene gerek yok, hissetmen yeterli.
Venüs: Ya sen şaka mısın ya?
Venüs:Hem gecenin 11'inde bilinmeyen numaradan mesaj atıyorsun. Ayrıca tanışmadığımızı söylüyorsun.
Venüs:Bu yaptığın yetmezmiş gibi bir de gelip "seni seviyorum" diyorsun.
Venüs:Sen ne çeşit bir manyaksın ya?
Bilinmeyen Numara: Hayır kesinlikle beni böyle anlamanı istemem.
Bilinmeyen Numara:Ben seni sadece çok seviyorum.
(Görüldü-23.54)
~Sabah~
Sabahın 10'unda ablam beni uyandırmaya gelmişti.
-Venüs kalk hadi.
-Off tamam abla kalkıyorum.
Bu hayatta en nefret ettiğim şeylerden birisi de uyandırılmaktı. Zor da olsa battaniyemi üstümden atıp banyoya doğru ilerledim. Banyoda gerekli ihtiyaçlarımı yerine getirip aşağı indim.
Mutfağa doğru ilerlerken aklım birandanda dün akşam gelen mesajdaydı. Bilinmeyen bir numara bana mesaj atmıştı. Ve bana beni sevdiğini söylemişti.
Düşüncelerle dolu kafam ile mutfağa girdim ve anneme günaydın dedim.-Günaydın anne.
-Günaydın kızım.
-Hadi bana sofrayı kurmamda yardım et. Olur mu?
Evet anlamında başımı salladım ve kahvaltılıkları masaya doğru götürdüm.Birkaç dakikanın sonunda masa hazırdı.Ablama ve babama da günaydın dedikten sonra masaya oturduk.
Kahvaltımı yaparken aklım hâlâ dünkü mesajdaydı.Kahvaltimi hemen bitirdikten ve anneme "eline sağlık " dedikten sonra odama çıktım.Sanırım dün gece bilinmeyene fazla sert davranmıştım. Ondan özür dilemem lazımdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKYÜZÜ SURATLIM | texting
ChickLit"Seni seviyorum Gökyüzü Suratlım..." Başlama tarihi:10.05.2020☄