~6.Bölüm~

35 4 0
                                    

Bilinmeyene dediğim gibi yürüyüş için hazırlanmaya başladım. Altıma tayt üstüme tişört ve eşofman üstü geçirdikten sonra telefonumu ve kulaklığımı da aldıktan sonra annem seslendi

-Kızım nereye gidiyorsun?

-Biraz yürüyüş yapmak için sahile gidiyorum anne.

-Tamam kızım çok geç kalma.

-Tamam anne. Hadi görüşürüz.

Dedim ve evden çıktım. Kulakliklarimi taktım ve en sevdiğim sevdiğim şarkı olan "Bodrum" u açtım. Bu şarkıyı gerçekten çok seviyorum.

Yaklaşık 15-20 dakikanın sonunda sahile ulaşmıştım ve beni şoka uğratacak manzarayla karşı karşıya gelmiştim.
100 metre ötemde yıllardır âşık olduğum ve bir türlü açılamadığım adam Uzay çimlerin üzerinde oturuyordu.
Henüz beni görmemişti ama elim ayağım birbirine dolanmıştı. Acaba yanına gitmelimiydim yoksa yoluma devam mı etmeliydim? Off saçmalama Venüs. Yanına
gitmeyeceksin de ne yapacaksın. Cesaretimi topladım ve Uzay'ın yanına doğru yürüdüm.

-Selam.  Dedim

-Ah, merhaba.  Demişti

-Pardon korkuttum mu?

-Yok hayır, bir anda gelince şaşırdım sadece.

-İstersen sen de gel birlikte oturabiliriz.

Allah' ım çok  heyecanliyim.

- Seni rahatsız etmeyeyim.

-Saçmalama tabii ki rahatsız etmezsin.

-Peki.

-Sen de mi yürüyüşe çıkmıştın?

-Evet, evde bunalmıştım yürümenin iyi gelebileceğini düşündüm.

-Sen?

-Aynen ben de bunalmıştım.  dedi

Bu şekilde yaklaşık 10 dakika konuştuktan sonra çok ama çok büyük bir salaklık yaptım.

-Şey, kalksam iyi olur tuvalete gitmem gerekte.

Uzay gülmemek için kendini zor tutuyordu.
Allah'ım ne olur bunu söylememiş olayım lütfen.Off sanırım gerçekten de söylemiştim. Ya Venüs ona ne senin tuvaletinden al işte rezil oldun.

-Iıı, şey sanırım kalkmam lazım.

-Biraz daha kalabilir misin?Seninle konuşmak çok güzel. Tabii eğer bir yere gitmen gerekmiyorsa.

İlk söylediğine gülmüştüm.Benimle konuşmanın güzel olduğunu söylemişti.
Yüzündeki aptal gülümsemeyi söndürdüm ve ikinci söylediğine cevap verdim.

-Tabii kalırım ama önce arkadaki kafeye gitmem gerek.

Ne demek istediğimi anlamış olcak ki "olur" anlamında başını sallamıştı.

-Telefonum burada kalabilir değil mi ?

-Evet, tabii.

Onayını aldıktan sonra telefonumu çimenlerin üzerine bıraktım ve kafeye doğru yürümeye başladım. Kafeye girdim ve garsonlardan birine tuvaletin nerede olduğunu sorduktan sonra tuvalet kabinlerinden birine girdim.

Gerekli ihtiyaçlarımı yerine getirdikten sonra tam çıkacakken içeri iki tane kız geldi bu kızlar bizim okuldalardı.
İçlerinden bir tanesi Uzay hakkında konuşuyordu istemeden de olsa kulak kabarmıştım.

-Hani bizim okulda yakışıklı bir çocuk varya Uzay, geçen günlerde bi kızı öpmüş.

Ne, Uzay bi kızı mı öpmüştü. Ama Uzay'ın sevgilisi yoktu ki. Okulda bildiğim başka Uzay ismine sahip öğrenci yoktu ama yinede emin olmak için sordum.

-Şey, kusura bakmayın konuştuklarınıza istemeden kulak misafiri oldum. Hakkında konuştuğunuz Uzay 12-B sınıfında ki Uzay Kutsan değil mi ?

-Evet. demişti esmer olan kız.

-Tamam teşekkür ederim. deyip tuvaletten çıkmıştım. Ağlamamak için kendimi zor tutuyordum. Yıllardır sevdiğim adam sevgilisi olmadığı halde başka bir kızı öpmüştü ve ben şimdi o adamın yanına gidiyordum.
Böyle bir olay yaşadığımı belli etmemek için gözyaşlarımı sildim.

-Ah sonunda geldin. Uzun süre gelmeyince ben de merak ettim yanına geliyordum.

Az önce ondan nefret ederken söylediği bir kaç cümle ile yine kendini sevdirmişti.

-Ha şey sıra vardı da o yüzden geciktim kusura bakma.

-Önemli değil. Bu arada telefonuna mesaj geldi. dedi ve telefonumu bana uzattı.

Mesaj Bilinmeyen Numaradan gelmişti.
Hemen açtım.

Bilinmeyen Numara:Naber güzellik?

Bilinmeyen Numara:Hala yürüyüşte misin?

Venüs:Evet birazdan eve döneceğim.

Mesajı yazıp gönderdim ve beni şoka uğratan başka bir olaya yaşadım. Ben masajı gönderdiğim anda Uzay'ın telefonuna da bildirim gelmişti.

GÖKYÜZÜ SURATLIM | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin