~9. Bölüm~

43 4 0
                                    

Sabahın 7.30'unda okula gitmek için kalkmıştım. İçimde nedenini bilmediğim bir mutluluk vardı. Ama sanırım bu mutluluğum sebebi dün akşam olanlardı. Uzay'ın Bilinmeyen Numara olması beni ciddi anlamda şoka uğratmıştı. Yıllardır sevipte açılamadığım adam bunca zaman sonra sonra Bilinmeyen Numaradan beni sevdiğini söylemişti. Bu mutluluğumu bir kenara bırakıp banyoya doğru ilerledim. Elimi yüzümü yıkadım ve aşağı kahvaltı yapmak için indim. Uzun zamandır sabahları tek başıma kalkmıştım. Çünkü sabahları kalkmakta çok zorlandığım için annem beni uyandırıyordu. Mutfağa bir şeyler hazırlamak için girdiğimde arkamda annemi gördüm.

"Venüs, hayırdır kızım niye uyandın? Ben seni uyandıracaktım.

"Bir gün de kendim kalkmak istedim anne."

"Demek ki isteyince kalkabiliyormuşsun."

"Evet" dedim ve gülümsedim.

"Hadi sen git yat. Ben de bir şeyler yiyip çıkarım zaten." dedim.

"Tamam kızım. Allah zihin açıklığı versin."

Hemen kendime bir şeyler hazırlamaya başladım. Kahvaltımı yaptıktan sonra tabakları makineye yerleştirdim ve odama üstümü giymeye çıktım. Üzerime okul formamı ve siyah kotumu giydikten sonra saçımı tepeden bir at kuyruğu yaptım. O sırada telefonuma gelen bildirimle telefonuma doğru ilerledim
Mesaj Uzay'dandı.

Gökyüzüm:Günaydın :)

Venüs:Günaydın.

Gökyüzüm:Hazır mısın?

Gökyüzüm:Seni almaya geleyim.

Venüs:Sayılır. 5 dakikaya evden çıkarım.

Gökyüzü:Tamam. Hazır olunca bana haber ver.

Venüs:Tamam. Haber veririm.

Gökyüzüm:Görüşürüz ♡

Venüs:Görüşürüz.

(5 dakika sonra)

Venüs:Ben hazırım.

Gökyüzüm:Tamam. Geliyorum.

Uzay'a mesaj yazdıktan sonra ayakkabılarımı giymek için kapıyı açtım. Ayakkabılarımı giydim ve merdivenleri inmeye başladım. Sokak kapısını açtığımda beni kapının önünde bekliyordu.

"Günaydın." dedim.

"Günaydın." dedi ve yanağımdan öptü.

Utançtan kıpkırmızı olduğumu tahmin edebiliyordum.

"O halde gidelim o zaman."

"Tamam gidelim." dedim ve okula doğru yürümeye başladık.

Aramızda geçen uzun süreli sessizlik ikimizinde aynı anda söze başlamasıyla bozulmuştu.

"Önce sen söyle." dedim.

"Yo hayır sen söyle."

"Ya uzatma söyle işte." dedim inatçı bir ses tonuyla.

"İyi tamam söylüyorum."dedi pes ederek.

"Okul çıkışı sahile gidelim mi?"

Bu teklifine gülümsemiştim çünkü aynı şeyi ben de ona teklif edecektim.

"Olur gideriz." diye cevap verdim.

"Eee sen ne diyecektin?" diye sordu merakla.

"Aslında aynı şeyi ben de sana soracaktım."

İkimizde gülümsedik. Bir kaç dakikanın ardından okula varmıştık. İçeri girdik ve merdivenleri çıkmaya  başladık.
Tam ikimizde sınıflarımıza girecektik ki arkamdan seslendi:

"Venüs."

"Efendim."

"Teneffüste seni arka bahçede bekliyor olacağım."

Gülümsedim ve "Tamam gelirim." diye cevap verdim.

Sınıfa girdim. Dersin başlamasına 15 vardı.  Ben de bu sırada kızların yanına dün akşam olanları anlatmak için gittim.

"Günaydın kızlar. Ne yapıyorsunuz?"

"Sana da günaydın kanka." dedi Gizay.

"Hiç ne yapalım öyle boş boş oturuyoruz." diye soruma cevap verdi Lal.

"Kızlar size söylemem gereken bazı şeyler var." diye başladım konuşmaya.

"Hayırdır ne oldu Venüs?" diye merakla sordu Hilal.

"Aynen ya ne oldu?" dedi Lal.

"Tamam bi durun anlatıyorum."

Dün akşam olanları kızlara anlattıktan sonra hepsinin ağzı açık kalmıştı.

"İşte bunlar oldu." dedim.

"Kızım ben hâlâ şoktayım." dedi Lal.

"Ya oha Uzay nasıl Bilinmeyen Numara olur?" dedi şokunu hâlâ atlatamayan Gizay.

"Ben de gerçekten çok şaşırdım Gizaycığım." dedim.

"E peki şimdi ne yapacaksın?" diye sordu Hilal.

"Teneffüste beni arka bahçede bekleyecekmiş." dedim.

"Kesinlikle gitmelisin." dedi üçü de aynı anda."

"Tabii ki gideceğim." diye yanıt verdim.

O sırada ders zili çalmıştı ve herkes sınıflara girmeye başlamıştı. Bir kaç dakikanın ardın da öğretmen sınıfa girmişti.

"Günaydın çocuklar."

"Sağol."

"Buyrun oturabilirsiniz."

İlk ders coğrafyaydı ve ben coğrafya dersine bayılıyordum. Ders bittikten sonra hemen sıradan kalktım ve kızların yanına gittim.

"Kızlar ben aşağı iniyorum iniyorum. Derste görüşürüz."

Dedim ve hemen merdivenlere doğru yöneldim ve ikişer üçer inmeye inmeye başladım. Arka bahçeye gittiğimde beni orada bekliyordu:Gökyüzüm.

Selam♡

Uzun bir aradan sonra yeniden yeni bölüm geldi. Umarım beğenmişsinizdir. Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum.

Hoşçakalın❤





    

GÖKYÜZÜ SURATLIM | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin