~7.Bölüm~

38 4 0
                                    

Medya=Uzay

Attığım son mesajla şoka uğramıştım.
Bilinmeyen Numaraya mesaj attığım an Uzay'ada mesaj gelmişti.

- Sana da mesaj geldi sanırım. dedim

-Ah evet.

Uzay mesajlaşmaya girdiği an Bilinmeyen Numarada çevrimiçi olmuştu.Yok canım Uzay Bilinmeyen Numara değildir tabii ki değil mi? Bu düşünceyi kafamdan uzaklaştırıp gitmem gerektiğini söyledim.

-Benim artık gitmem gerek saat geç oldu.

-İstersen seni eve kadar bırakabilirim.

- Sana zahmet olmasın ben giderim.

-Tabii ki olmaz. Gel hadi gidelim.

-E peki o zaman teşekkür ederim.

-Ne demek.

5 dakika kadar yürüdükten sonra aklımı yiyip bitiren konu hakkında konuşmanın vakti gelmişti.

-Uzay.

-Efendim güze-

-Iıı, şey efendim.

Bana "güzelim" mi diyecekti o. Of saçmalama Venüs. Çocuk durduk yere sana niye "güzelim" desin ki.
Her ne kadar saçmalamamam gerektiğini düşünsem de Bilinmeyen Numaranın da bana sürekli "güzelim" demesi kafamın içinde yankılanıyordu.

- Venüs,  bir şey diyecektin.

-Şey dalmışım kusura bakma.

- Ne diyecektin?

-Bunu söylemek haddime değil ama...

-Kafedeki tuvaletten çıkacağım zaman içeri iki kız geldi. Ve senin hakkında konuşmaya başladılar. Konuştukları konu ise...

-Geçen gün okulda bir kızı öpmüşsün. deyiverdim pat diye.

-Venüs. dedi ve bileğimi tuttu.

-O kız benim eski sevgilimdi ve peşimi bırakmıyordu. O gün de konuşmak istediğini söyledi ben de mal gibi ona inandım ve yanına gittim tam artık onu sevmediğimi söyleyecekken beni bir anda öptü. Zaten hemen onu ittim yemin ederim.

Şok olmuştum. Bana neden bunları  kanıtlamaya çalışıyordu ki. Ben sadece onu olanlardan haberdar etmek istemiştim.

-Tamam bana bunları kanıtlamana gerek yok. Ben sadece bunlari sana söylemem gerektiğini düşündüm.

-Ben zaten başkasını  seviyorum. dedi bir anda.

Başımdan kaynar sular dökülmüştü.
Hayatımda Uzay'ın ağzından duymak istemediğim 4 kelimeyi duymuştum.

-Öyle mi? dedim ağlamaklı bir sesle.

-Kim? diye sordum sormamam gerektiği halde.

-Adını söyleyemem ama...

-Dünyanın en güzel kızına.
Bu cümleyi söylerken gözlerimin tam içine bakıyordu. Karşısında eriyecektim neredeyse.

-Neyse benim gerçekten artık gitmem gerek annem çok merak etmiştir.

-Peki.

Binanın kapısını açtım ve içeri girdim. Arkamı döndüğümde hâlâ bekliyordu.
Gidebilirsin anlamında gülümsedikten sonra gülümsememe karşılık verdi ve gitti.

Merdivenleri hızlıca çıktım ve evin kapısını açtım.

- Venüs sen misin kızım?

-Evet baba.

-Çok yorgunum duş alıp biraz uzanacağım.
Dedim ve odama çıktım. Hemen üstümü çıkardım ve soğuk bir duşun altına girdim.

Duştan çıktıktan sonra üstüme pijamalarımı geçirdim ve yatağa uzandım.
Telefonu açtığım an kaçıncı şokumu yaşadığımı bilmiyordum. Mesaj Bilinmeyen 
Numaradandı.

Bilinmeyen Numara:"Dünyanın en güzel kızına..."

GÖKYÜZÜ SURATLIM | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin