Draco ağzı açık Pansiy'nin ardından bakakaldı.
Daha sonra hermonie'ye döndü.
Oturduğu yerden elleirnden destek alarak kalktı ve hermonie'nin yanına oturdu.
Hermonie kımıldamadı."Şimdi ben konuşucam sen susucaksın."
Devam eder.
"Ne bok yediğimi biliyorum,ama bişey söyleme."
"Ben hep başkası ne dediyse onu yaptım,annem,babam, pansiy, voldemort,"
Hermonie birden kafasını kaldırır."Hadi ama o burunsuzun isminden korkmuyorum."
"İstasyona gitmek için evden çıktığımda annem'kendin ol'dedi ama bir sorun var. Ben hiç kendim gibi davranmadım."Hermonie Draco'ya döner.
Konuşmak için ağzını açar fakat Drcao işaret parmağı ile engeller.
Yavaşça kızın dudaklarından parmağını çeker."Şş.. Evet takıntılarım var. Veya sevip sevmediğim şeyler ama davranıştan bahsediyorum. Onların yaptığıDraco olsa şu an burda olmaz arkadaşları ile eğleniyor ve ne kadar iyi bir halt yediğini söylüyor olurudu."
Draco devam etmek için tekrar ağzını açar.
Bu kez hermonie onu susturur."Neden onlara izin verin?"
Draco hermonie'nin çenesine elini koyar ve baş parmağı ile gözyaşını siler.
"Çünkü o zamanlar."duraksar ve kızın gözlerine bakar"sana aşık değildim"
Hermonie afallar."bana-"
"Evet,hemde çok."
Hermonie kafasını öne eyer.
"Sen ve ben... Çok farklıyız Drcao."
"Zaten iyi olanda bu. Zıt kutuplar birbirini çeker."
"Öyle değil,yani ailen.. beni asla kabul etmezler"
"Hayır hermonie onların düşücesi bı tarafında değil,keşke daha önceden öyle olsaydı."
Hermonie birden kalkar ve drako'ya sarılır.(medya'daki gibi)
Draco önce afallasada karşılık verir
Bir süre öylece kalırlar daha sonra Draco kalkkar.Hermonie gülümser ve karşısındakine bakar.
"Seni seviyorum.""Ben sana aşığım"
Hermonie kızarır.
Draco kızın elini avuçlarına alır daha sonra bir öpücük kondurur ve diz çöker.
"Benimle aşık olur musun?"
Hermonie draco'ya gülümser ve kafa sallar.
Daha sonra ikis de çıkar.
O sırada rafların arka tarafında onları izleyen Harry den haberleri yoktur (hsnvxsn)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CÜNKÜ SENİ SEVİYORUM
Fanfictionbir darry kitabı değildir. Harry ve Drcao çok yakın arkadaştır ve Harry sliytherinli'dir. ikiside çok popüler'dir. bir gün Harry Giniy'i farkeder ve ona aşık olur bunun sayesinde Giniy ile hermonie arkadaş olduğu için hermonie ile Draco da bir şekil...