7.

184 30 3
                                    

Ağlıyordu, hiç ara vermeden. Neredeyse tamamen kaybolmuştu, aklındaki her şey karmakarışıktı, neyin gerçek olduğunu neyin gerçek olmadığını bile bilemiyordu, hiçlikten fazlasını hissedemiyordu ve bunun için yapabileceği bir şey yoktu, eğer hiçbir şeyi kontrol edemiyorsa...

Jeno: Bu gerçek.

Donghyuck önündeki kahverengi saçlı çocuğa baktı, aralarında sadece bir kaç santim vardı.

Jeno: hiçbir şeyi kontrol edemiyorsun.

Genç olan bu sözlere gülümsedi, zaten bunları biliyordu.

Jeno: ve her nasılsa...

O sözleri duyduğunda gülümsemesi sönmeye başlamıştı.

Jeno: bunların hepsini başlatan sensin.

Jeno elleri arasındaki çocuğun yüzüne baktı.

Jeno: Düşün Donghyuck.

Tüm zamanlar boyunca yaptığı şeydi bu. Neden, nasıl böyle olduğunu düşünüyordu, onu ortaya çıkaranın ne olduğunu düşünüyordu, hatta kaybolmasına neyin engel olacağını da düşünüyordu.

Jeno: Neden bunu düşünüyorsun?

Jeno'nun dudaklarında bir gülümseme oluşmuştu.

Jeno: Artık gitmemi istemiyor musun?

Daha genç olan adam yere baktı, tekrar düşünmeye başlamıştı ama bu sefer, yaşlı olanın nasıl düşüncelerini bilebildiğini düşünüyordu.

Jeno: Ama sen gözlerinin önünde belirmeyi kesmemi istediğini söylemiştin, değil mi?

Donghyuck ayağa kalktı, daha çok aniden, ve onu öptü.
Bu, kesinlikle onu susturmak içindi...

Crazy • NohyuckHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin