Jeno: buraya kadar Donghyuck. Benim olduğumdan daha deli hale gelene kadar kendini çok iyi kontrol ettin.
Donghyuck koltukta oturmuş, boşluğa doğru bakıyordu. O anı onu yakalamıştı, hiç acımadan çocuğu terk ettiği anı, ama kendisine bu cezayı hakkettiğini söylüyordu ve bu oldukça doğruydu. Bunu hakketmişti.
Donghyuck: ben delirmedim...
Jeno genç oğlana yaklaştı ve yüzüne bakabilmek için çenesini kavradı.
Jeno: Tabi. Sen delisin. Neden biliyor musun?
Donghyuck onun gözlerine baktı, onunla daha çok dalga geçmesine sebep olan şeyi görebilmek için, Donghyucktan daha çok nefret etmesini sebep olan şeyi görebilmek için.
Jeno: Çünkü kendi özgür iradenle ölümüne doğru yürüyorsun.
Genç olan hiçbir şey anlamıyordu, Jeno'nun söylediği hiçbir şey onda bir etki uyandırmıyordu. Dışarıdan bakıldığındaysa, yaşlı olan haklıydı.
Jeno: daha sana sebebini bile söylememiştim... ama beni dinlemiyorsun bile!
Esmer olan Donghyuck'u yere fırlatmıştı. Genç oğlan bunu beklemiyordu ama sesini çıkartmamıştı, buna bir şekilde katlanıyordu.
Jeno: Beni sen yarattın, gerçek olmadığımı sende çok iyi biliyorsun!
Yerde uzanan çocuğa yaklaşmıştı.
Jeno: Ben öldüm, Donghyuck. Ölü.
Yanına diz çöktü ve genç oğlanın çenesini kavradı.
Jeno: Ve sen de Donghyuck, sen de..
Dudaklarına minik bir öpücük kondurdu, sonra, daha önceden fark etmediği, genç adamın yanağından süzülen göz yaşlarını silmişti, güçsüzce gülümsemeden önce.
Donghyuck: sonunu söyleme.
Ona yalvarıyordu, çünkü biliyordu, eğer cümlesini bitirirse her şey bitecekti.
Jeno:... öleceksin.
Bununla beraber Donghyuck son nefesini almıştı, Jeno'nun ve kendisinin nefretini sonsuza kadar kaybolmasını sağlayarak.
Onu kendisi yaratmıştı, sonu olan cezasını çekebilmek için...
Son
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Crazy • Nohyuck
Short StoryGeçmiş her zaman bizi avlıyor olacak. Ve Donghyuck hatasının bedelini ödeyecekti. Kısa hikaye- Nohyuck Writtin by: @DrenLwen-lr