siktir

210 10 0
                                    

Merhaba. Genellikle hikayenin ilk bölümde filan "ilk hikayem" yazıyorlar. Ama benim ilk hikyem değil hatta baya fazla,ama hep yazıp sildim. Neyse inşallah vote ve yorum atarsınız. Ve okuyucu artasiya kadar yeni bölüm gelebilir-peşpeşe- ama belkide gelmez o bana  kalmış acfaa. Neysee ilk bölüm çok ciddiliydi farkındayım ama diğer bölümler öyle olmucak shajs. Hadi yeni bölümü okuyun siz çok öptüm Muckkks iki nokta yıldız yıldız yıldız..

Dalgın gözlerimi üzerine diktim. üstünde siyah bir sweatshirt vardı,altında kot. Saçları kıvırcıktı ve çok tatlıydı,üzerine gri bir bere takmıştı. Allam sana geliyom bi sn.

Bana bir pic smile yolladı "ne o çok mu yakisikliyim?" "Ne alaka o be. Sadece--" siktir,ne dicektim düşün.beril düşün.. "sadece muhattap olduğum kişiyi inceliyorum,belki psikopatsın ben nereden bilcem." Siktir Siktir Siktir. Merhaba arkadsslar tanışalım;ben herşeyi mahvedebilen kız. Pic smilesi devam ediyordu. "Ne dediğinin farkındasın dimi? çünkü,hâlâ gözlerin üzerimde. Tecavüz edeceksin diye korkuyorum valla" gulumsemesini tüm  suratına yaydı. Gözlerimi ayakkabılarıma çevirdim. "Ben Özgür. Lise  2 ye gidiyom. Sende yenisin sanırım,çünkü seni daha önce görseydim kesin hatırlardım." Esi,domates aşeren ve bulamayan beyle,Ben burdayım!! Birşey dememi beklemeden devam etti" Takip et beni,sana okulu gezdiriyim." ve önden cool yürüyüşünü yaptı. Ego yığını,pislik. Hey,ben bu taşla, neden böyle konuşuyom. Tobe allam çok tobe.

Maalesef arkasından tipis tipis yürüdüm."Bak burası kantin,bu masalarda yemek yiyiyoz,burası soyunma odası, spor odası.."gözüm surdaki, önümdeki ego yığınından daha çok  taş bir çocuğa takıldı. Ya siz nesiniz böyle ya, allam ya, şu yanindaki sürtüğe bak bide. Oros-- lafımı bölen  tabiiki özgür dü. Ama ,bölen değilde boldugu laf daha da kızarmamı sağlamıştı:" ondan mi hoşlandığın benden mi karar  ver,prenses" önüme hızlıca döndüm ve saçmaladım

;"ne hoşlanması be, sadece bakiyodum. Kimseyi sevdiğim yok benimle saçmalama kamtine bakiyodum ben .."suratina piç smile hakim oldu ve"söyle ozaman,kantin nerde?" Bir insan bir günde kaç.kere Siktir diyebilir,merak eden.varmı?
Yeniden merhaba yorum ve voteyi unutmayın  ve multide özgür var :)) lütfen hikayenin güzel olup olmadığını bildirn :)

8 Ay (askıya alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin