son 2 ayını hatırlamaya

95 7 0
                                    

Arkadaşlar,gerçekten bu hikayeyi eğlencesine yazıyordum. Ama 260 olusumuza çok ama çok sevindim. Inşallah bu replik daha sonra 260K olmuşuz yuppi. Yazmayi çok ama çok istiyorum,sizin sayenizde.. Neyse uzatmicam. Voteleri unutmayalım,hikayenin güzel olup olmadığınıda yorum aracılıyla bildirin. öpüldünüs :)  multimedyada beril ve kıyafetleri var

NE!hayir,b-ben ölemem. Benim daha evlenip,evlenip mutlu olmam lazım. Liseye başlamam lazım. iş sahibi olupda ayaklarımın üstünde durmam... Bunları düşünürken ağladığımı anlamadım. Taaki meteor"beril,ağlama artık. üzülme" diyesiye kadar. Yanıma geldi,sarıldı.elimi tuttu,sımsıkı.aslında çoktan onun ağızına sıçmıştım. Ama sarılması beni rahatlatıyor, elimi tutuşu beni güvende hissettiriyor, annemin yanında olmadığım kadar güvende...
«berkenin ağzından»

   Yanına  yaklaştım, sarıldım ve elini tuttum. Bana söveceğini zanettim,yanılmışım. Kafasını omzuma gömdü. Omzumda bir ıslaklık hissettim ardından hıçkırıklar eklendi. Bende onunla beraber ağladım. Ama bu,bu beril olamaz. Beril bu kadar güçsüz olamaz. Bende berkeysem berili mutlu edicem. önce ona herşeyi hatirlaticam.
«berilin ağzından»

meteor da benimle ağlıyordu. Ben neden habire buna meteor diyorum anlamıyorum.  Omzundan kalkarken, gözlerine baktım çok çok çekiciydi. Omzunu  yanımdaki kağıt havluyla sildim aynı zamanda "özür dilerim"dedim."sorun değil"dedi ve elini uzattı,buruk bir gülümsemeyle"tanışalım,berke"dedi.elini sıkarken "beril"dedim. Bana baktı baktı baktı... Kalktı yanımdan dışarı çıktı, geldiğinde gözleri şişik ve kırmızıydi. Onu böyle görünce üzülmüştüm. Yanıma geldi güldü"nasıl hissediyorsun?"dedi"iyi"dedim. Yanıma yaklaşıp kolumdan serumun çıkardı, elindeki ufak yara bandıyla kolumu bantladı. Ona bakıyordum gerçekten çok ama çok yakışıklıydı. Bu sırada içeriye diğer.meteor geldi.bana ve şişik gözlerime baktı."merhaba"dedi. "özür dilerim,daha demin bagirdigim için. Sanırım daha önce arkadaştık. Ama son 2 ayımı hatırlamıyorum."dedim. üzüldü. ayağa kalktım. Ona sarildim. "özgür"dedi gülmeye çalışarak"beril"dedim yine güldüm"gerçi biliyorsundur ama"dedim güldü.

hadi "dedi. "nereye "diye sorduk berkeyle,biragizdan. bize baktı gülümsedi"son 2 ayını hatırlamaya dedi"

Ve 8.bölüm sonu :))) yorum ve voteleri eksik etmeyelim pls :))

8 Ay (askıya alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin