zaman bulabildikçe yazcam demiştim,bnden kaçamazsınız :) bu bölümü(olabilirse) biraz daha uzun tumaya çalışcam.15 tatilde de girebilirsem yazcam. neyse ben bu arada hikayenin okuyucusu artar diye düşünmüştüm ama olsun yinede artımış 10 kişi kadarcık :) neyse buraları uzun tutmayı pek sevmem. oyüzden VOTE PLS :)
"Tamam" dedim ve ekldedim "siz aabada bekleyin ben geliyorum". ve evet,berk ve özgür bir yıl kadar beklicekler sanırım çünkü çantamdan bulmam gereken bir anahtar var....Bi saniye ben malmıyım? Annemler evde yaa. ZİNGG ZONG!!! Evet bu zili daha demin kendim ürettim. herneyse kapı açıldı ve karşıma gözleri kızarık bi adet annem çıktı. yapma beybisi, bak ben üzülyom mu? aksine mutluyumda bu hayattan gitceğime ama sonuçta bana birşey olmuyo annem babam ve küçük bıcırık kardeşim üzülüyo. Annem bana baktı.Birşey dmedi bende..Bu sessizlik uzun sürdüünden konuşma vaktimin geldiğini anladım" anne berke ve özgür bana son 2 ayımı hatırlatmak istiyorlarmış. bende kabuil ettim üstümü değiştiriyim çıkcaz" dedim. annem arabaya baktı,berke fazla sıkılmış gibiydi. odun,iki saniye beklese ölcek sanki.aman bende..çocuk benim için üzülüyo ben nediyom? annem minyon tipliydi,bu ndenle yürümesi bana herzaman komik gelmiştir. yine pıtır pıtır gitti yanımdan kafasını arabanın camından uzattı."çocuklar berilin giyinmesi uzun sürer,sz en iyisi içrde bekleyin."dedi. berke bana bakarken hafif tebesüm etti gib oldu,tabii annem beni çelkiştiriyo ya.Özgür bana baştan aşağı baktı sonra "yok,ya biz iyiyiz böyle hem sizse zahmet vermeyelm"dedi,berkede ona katıldığını belli eden bir ifade takınarak kafasını salladı.ama olurmu? annemin tatlı sitemleri onları ikna edesiye kadar durmaz:"ne zahmeti canım?" berke tam ağızını açtığı sırada annem:"hiç hiç hiiç itiraz beklemem inin arabadan bakıyım"berke arkasını döndüğünde göz devirdiğine eminim.Çnkü berke olmak bunu gerektirir.
******************************************************
üstüme spor bişeyler geçirdim,saçlarımıda doğal haline bıraktm.atık hazırdım.Aşağı inidiğimde berke ve özgürün halne gülmemek için kendimi zor tutuyordum.annem ve babam annemin meşhur kurabiyelerini berke ve özgürün ağızına tıkıştırıyorlardı.küçük bıcırk cemde gülüyordu,küçük dediğime bakmayın 10yaşında bebek değil.annem beni farkettiğnde inşallah benimde ağızıma tıkmz diye dualar ediyorum.Allah'ım neden bnim dualarımı kabul etmiyorsun Yarabbim? Evet,annem iki kurabiyi aynı anda ağızım tıkıştırdı. gülme sırası berke ve özgüre geçmişti.onlra nelerimizn meşhur:"sen dur ben misafir gittiğinde sorcam" bakışını attım. sustular."aonno boz cokolom ortok goç olmoson"dedim ağızımdan fışkıan kurabiyelerle brlikte "tamam annem geç kalma telefonunu açık tut tamam mı annem?" "fffff,anne ben çocukmuyum?" dedim anneme ."tabii benim gözümde hala sümüklü berilsin"Teallam ya ne sümüklü beril'i anne yaaa??? anneme ve arkada gülmmek için kendisini zor tutan özgüre ölümcül bakışalrımdan birisini attım. sonrada paytak paytak kapıya doğru yöneeldim.çıkar çıkmaz özgür yarılasıya kadar güldü.bi dirsek attm karnına sstu,iyi yaptım dimi?? sonra berke bana dönerek "hadi SÜMÜKLÜ BERİL gidiyoruz"dedi sümüklü beril'e bastıra basıtra bende " hodo yoro somoklo borol godoyoroz"dedim suratımı biçimden biçime sokrak.berknin lafına gülen özgür şmdi daha da gülüyor.manyak bu çocuk ha.."özgür"dedim özzgür yeni yeni kahkahasını keserken ban döndü "bi eğilsene kafanı eğ bi "dedimsonra ellerimi kafsının üzerinde gezirdim.Ellerimi çektm ve "Allah Allah, kafasında bi kırık çıkıkta yok ama mal işte"dedim ggülme srası ben ve berkede morarma sırasıda özgürdeydi.arabaya vardığımızda sürücü kısmına özgür oturdu. ben ve berkede arka kısma oturdu. sonunda geldiğimizde kafamı telefonumdan kaldırıp dışarı baktım. burası benim hep istdiğim liseydi. onlara döndüm. "burası--" lafımı kesen özgürdü;"hatırladın dimi? burda tanışmıştık"dedi çok heyecanlıydı.Üzgündüm çünkü hatırlamaıyordum. hafif bir öksürüşle sesimi ayraladım. "üzgünüm"dedim,omuzlarını hafifçe geri indirdi."olsun, eninde sonunda hatırlıcaksın"dedi "hadi sınıfına da çıkalım."diyede ekledi.
**********************
şuan salya sümük ağlıyorum.Çünkü hiç bir şey hatılamıyorum.neden ya? Özgür ve Berke çok uğraşmıştı.Ama hatırlamıyorum.ÇOk istedipğim lise dediğim yerdeyiz.kızalr tuvaletine kendimi kitlemiş,klozetiin kapağını kapatmış ve üstüne otuup ağlıyodum."bak Beril,olay daha dün gerçekleşti.hatırlmaman normal. hadi çık"özgür beni teselli etmeye çalışıyordu.Burnumu çektim "ama Bİ Küçük Eylül Meselesi 'nde böyle olmuyodu kız hemen hatırlayıveriyodu"dedim boğuk çıkan sesimle.Özgürün kapı arkasından göz devidriğini tahmin ettim."göz devirme.arkadaşa göz devrilmez"dedim "kzın götünde gözü var"dedi berke. aslında demedi fısldadı ama ben tabii ki duydum. "Berkeeee!" dedim. "tamam. sustum" dediseslice "cin kız" diye ekledi busefer daha da fısldamıştı ama ben duydum.Gerçekten cinmiyimki !?
*********************
nasıl yaptıklarını bilmiyorum ama Berke ve Özgür beni ordan çıkardılar.Araba da yeni yerimize doğru gidiyoruz.ben ön tarafta kafmı cama yaşlamış ve Taylor Swift- Blank Space dinilyordum. bir yanda eşlik ediyordum tabii.
So it's gonna be forever
Or it's gonna go down in flames
You can tell me when it's over
If the high was worth the pain
Got a long list of ex-loversThey'll tell you I'm insane
Cause you know I love the playr--
kendimden geçtiğim bir anda berke arka kolktuktan beni dürttü.Pardon dürttmedi baya böğrümü deldi."hayvannn"diye anırdım."noldu? geldik.dalmışsın" "dürttün mü?dürttün mü? berke baya böğrümü deldin. odun insan biraz kibar olur biraz narin olur. ana baban sana hiç mi bişi öğretmedi?" son cümlemde berkenin suratı biraz bozulur gibi oldu. ne dedim ki? sonra da araban indi. kapıyıda anormal derecede hızlı kapattı. "noldu ki?" dedim Özgüre "annesi bi trafik kazasın-- pardon düzeltiyim; bir tır arabasını ezdi. annesinin kurtulması mümkün dedğildi. bu konuda biraz hassastır, annesiyle ilgili pek konuşmasak?"dedi. çok üzüldüm ya.. ff dilimi eşşek arısı ısıraydı da demeyeydim öyle. "beril?"dedi özgür bidaha kafamı salladım "bu konuyls ilgili bidaha konuşmuyacağıma söz veriyorum"dedim sağ elimin baş ve orta parmağını kaldırarak...
arabadan indim berke nin yanına doğru yol aldım. "berke.üzgünüm. be-ben bilmiyord--" "biliyorum. bilimyordun. ama artk biliyrsun"dedi sinirlice .sahiil kenarındaydık ve yere bir damla düştü. berke ağlıyodu. bana bakmasını sapladım. "çok üzgünüm"dedim. bana birdaha baktı ağlıyordu. sarıldı bana BANA SARILDI!?
Özgür yanımıza geldi ve hafifce öksürdü. "bölmedim dimi?"
arkadaşlar bir yanlışlık oldu ve hikaye yarım kaydedildi ama ben hemen düzeltiim :d herneyse arkadaşlar ilk bölümler 80 -70 okuma son bölümler 5-3 . onları bir ayarlasak yani :) ÖPÜLDÜNÜS :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
8 Ay (askıya alındı)
Teen FictionBir kız adı Beril..17 yaşına kadar iyiydi aslında. Birgün beyninde tümör olduğunu öğrendi.8 ay ömrü kalmıştı.sevdiği çocuk Berke ile mutlu olmak istiyordu. AMA UNUTTUGU BIR SEY VARDI, MUTLULUK HERSEYI YENER...