sarhoş mu?

117 8 1
                                    

Arkadaşlar öncelikle 128 okuyucu için çok teşekkür ederim. Yazarınızın birtanesisiniz  :)  gerçekten çok sevindim,evet aslnda 50 de yb yayinlicaktim. Ama okul gittim,geldiğimde gözlerime inanamadım. 128 olmussuz. Umarım daha fazla artar. bu umarım voteler içinde geçerli tabii shsjsj. Herneyse hadi siz okuyun ybyi :)

"selam beril" sesin geldiği yere kafamı çevirdim sizce karşımda kim var? Tabiiki karşımda durmuş ve bana sırıtan bir adet Berke. Ayya senin ne tatlısın öyle len. Yerim yerim. Eylül "oho oho"diye oksurdugunde ona dogru döndüm. Kafamı "nevar"anlamında salladım. Kulağıma eğilip"biraz sesiz düşün çocuk hepsini duydu"diye fısıldadığında, karşımdaki elmaşekeri satan.adamın arabasindaki elmalardan daha da kizardigima eminim. Kafamı yavaşça aşağı eğdim. Berkeye bakan bakışlarımı ayakkabılarıma çevirdim. Birsure sesizlik oluştu. Ve bunu bozan Berke oldu:"ffff,çok sıkıcı hadi gezelim biraz" akıllı aşkım.benim. eylül "nereye gideceğiz ki"dedi. Sırıttım "sinemaya" herkes bakışını eylülden alıp bana çevirdi. Emre sırıttı. "zeka pacadan damlıyo yeminle" yanımda oturduğu için hafifçe sırtına vurdum. Güldü."ee hadi madem gidiyoz kalkın"sedi Emre. Elini eylüle doğru uzattı, eylülde ona. Ooo bunlar  iyice işi yürütmüşler. Eylülün onu -Emreyi- sevdiğini biliyodum. Ama sevgili  olduklarını bilmiyordum,aslında,sevgililermi sanırım onlarda bilmiyordu.

»»»»»»»»»»»»»»»

"hadi kızım ya,hem gidelim diyon hem siz seçin  diyon"eren'in sitemini takmadan bakışlarımı grubun üzerinde gezdirdim. "siz.katagoriyi secseniz?" başımı sol omzuma doğru yatirdim, gülümsedim ve herkese tekrar baktım.her kafadan ayrı bir ses çıkıyordu."yeter"diye fısıltı-bağırış şeklinde cırladım. Tum gözler  üzerime çevrildi. "bence kesin romantik flime gitmeliyiz"dedim. Erkekler suratlarını burustururken kızlar el çırpıp "evet"diye bağırıyorlardı. Erkeklere söz hakkı vermeden flimi seçtik. Ve şu 'sevgili koltuklari'ndan aldık. Eylül ile emre gerçekten cikiyolarmis ve yeni haber!!EDA-EREN ilişkisi. Meğersem onlar şu saman altından su yurutenlermis. Sizi gidi sizii.

»»»»»»»»»»»

Sabah farklı bir evde uyandım. Yanımda birisi yatıyordu. Bu kişi  olamazzzzzz bukişi berkeydi. Ama bir  dakika ben buraya nasıl geldim,üstümü kim degistirdi?? Sakın,sakın.."berkeeeeğğğ" ne güzel de yatıyor.Allahım ben bunu nasıl uyandircam,nasıl kiycam?ama uyandirmam lazım,maalesef! "BERKEEEEEE"tek gözünü açtı,bana baktı. Tamam geri kapatacaktiki yataktan fırladı."hey"dedi. "sarhoş kız uyanmış"diye ekledi. Sarhoşmu?"ne sarhoşu be?" Dedim.. "ben hiç iki bardakla sarhoş olamam"diye fisildadim. Güldü "tabiiki iki bardakla sarhoş olmazsın,ilk bardakta zaten sarhostun"gülüşüne devam etti. kizardigima her bahse vardım

«sinemadan sonra»

"off kızım.be, ceketimi salya sümük yaptın." Berke sitem ederken erda-eren,eda-çifti gulusordu.

"napiyim flim çok acikliydi" dediğimde "beril,ağladığın yerde küçük kız şekerini yere düşürüyordu. Flim romantik komediydi." Dedi berke ve herkes kahkaha atmaya başladı. "üfff. Susun.be..hadi şimdi sıra bara gitmede" bara geldik ve hemen oturdum. "bana....bana viski ver" dedim tatlı barmen gülümsedi. "al bakalım küçük kız" barmene attigim siqici bakışlar.ardında viskimi kafama  diktim. Tek hatırladığım sadece etrafın bulanıklastığı ve benim "bir bardak.daha" diyisim...
Yeniden selamm.. 128 okuyucu hatırına uzun,bir bölum yazıyım dedim ;) neyse multide beril ve giydileri var :)))

8 Ay (askıya alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin