multi,surtuk -ecrin-.Sözümü tuttum ve 2. Bölümü yayinliyom :) hemen bundan sonra da 3.bölüm agaha neyse 149 olmuşuz lan çok sagolun sizi seviyorum
"peki"dedim masum olduğumu dusundugim bir ifadeyle. "ama,ben buraya nasıl geldim?nasıl üstüm değişti?"dedim kafamı öne eğdim ve utangaç bir tavırla "sakın,ben d-degistirdim d-deme" kekeledigime inanamıyorum."hayır.ben degistirmedim"soğuk tavrın beni üzdü."berke,yanlısın anlama. Utandığımd--" Berke konuşmama izin vermedi."utanmana gerek yok. Ben senin a-arkadaşınım"dedi. Kekeleyerek!?
«Berke'nin gözünden»
"utanmana gerek yok. Ben senin a-arkadaşınım"dedim. Ben!?Berke!? Yılmaz!?berke yılmaz!? Kekelemisti. Ve bir kız için.ama buna kız denemez bu bir melek,gökten inmiş,uzaydan düşmüş bir varlık. çok saf,cok güzel. Doğal bikere. Ama onu en güzel kılan güzelliğinin farkında olmaması. Ama ben onunla arkadas olmucam. Onunla sevgili olcam.ben..ben onu istiyorum.
«berilin agizindan»
Berke kekeledi,ve uzun süreden beri -2 dk-düşünüyor,çok dalgın. Sonra duvarına takılan gözü bir an bana döndü. "b-ben degistirmedim u-üstünü"dedi. "tamam. "dedm."berke.y-yanliş anlama. B-ben utangaç bir i-insanım."dedim her kelimede kekeliyerek. Bana baktı önüme gelen.bir parca saçı avcunun içine aldı.baş basparmagiyla okşadı sarı saçlarımı.sonra kulağımın arkasına attı."sanki..biz""evet" dercesine gözlerine baktım. Bu anda romantik bir kelime bekliyodum ama sanırım ilk defa odun olduğunu kanıtlayan Berke konuştu"okula mi gec kaldık?" Odun."evet."dedim. Napiyim'Birak okulu gel sevgiliyiz biz'mi diyim??
"evet.ama benim okul kıyafetlerim?"dedim soru dolu gözlerle ona bakarak. "evine mi gitsek!?"dedi.SEK!? SEK BIZ EKI OLARAK SEKMI BEN MI YANLIS ANLADIM!? "peki"deyivermisim.
»»»»»»»»»
"ya bak ağlama,Beril"Berkenin bagirislarini aldırmadan devam ediyordum ağlama. Hıçkıra hıçkıra.sesini duydukça daha da canım yaniyordu."git burdan"dedim bağıra bağıra nezaman?nezaman bukadar baglandım?"hiç birşey gozuktugu gibidegil,beril gerçekten." Ağladım.ağladım.ağladım. Ve bir kız sesi duydum;çığlık çığlığa. Dışarı çıkmadım,sadece dinledim.kız söyle bagriyordu:"çık burdan,kızlar tuvaleti burası,pis sapık" ardindan berkenin sesi"vurma be,ne sapığı ahh! Acitiyon bee. Tamam cikiyom dur" ve şiddetli kapı çarpılma sesi. Berkenin çıktığını anladım,bende çıktım.gözlerim ağlamaktan kıpkırmızı olmuşlar.burnum da kizarmisti.sanırım Berkeyi döven kiz,tuvalatten cikti ve başka bir kız geldi. Bu, berkeyle öpüşen kız degilmi? üstüme doğru geliyo. "ahh!bıraksana saçımı be"ağlamaktan kisilmis sesimle bağırdım. "bana bak,seni Berkenin yanında gormucem. Berke beni seviyo,bana aşık ,benimle öpüşüyo. O beni seviyo anladinmi seni onun yanında gormucem"dedi sürtük kız ve beni tuttuğu saçı sertce bırakarak itti. Kafamı tuvalaetletin kapısına çarptım. Ve gerçekten çok aciyodu. Gözlerim hafif buglasmisti,görüş alanımı azaltiyordu. Hatırladığım tek şey,surtugun attığı kahkahaydi.
Sanırım heyecanlı bir bölümde kestim. Kotu kız gülüşü. bu arada hikayeyi okumasına okuyosununz da ben ne dusundugunuzu bilmiyorum biraz yorum atın pls. Ve voteyi unutmayın. Ben okadar oturup yaziyom kaç saatimi aliyo. Siz bir saniye vote veremiyonuz.hih,kustum sjshsj neyse öptüm bb ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
8 Ay (askıya alındı)
Novela JuvenilBir kız adı Beril..17 yaşına kadar iyiydi aslında. Birgün beyninde tümör olduğunu öğrendi.8 ay ömrü kalmıştı.sevdiği çocuk Berke ile mutlu olmak istiyordu. AMA UNUTTUGU BIR SEY VARDI, MUTLULUK HERSEYI YENER...