belediye çukuru

313 13 4
                                    

Alarmın sesine lanet okuyarak kalktım.Okula yarım saatim olduğunu gordugumde biraz daha rahatladim. Ufak bir duşun ardından dün gece hazırladığım kombinimi üstüme geçirdim.-multide kıyafet var (şapkasız :d) makyaj aynamın başına geçtim, makyaj yapmayı pek sevmem. Ama lisenin ilk gününe bi ayrıcalık yapabilirim. Gözlerime eyelinerimi sürdüm,hafif bir parlatıcıyıda dudağıma değdirdim. Aslında kemik gözlük takarım,ama lens takma istegim biraz daha baskın sanki bugün.

Annemin hazırladığı padisahinkine taş çıkaracak sofraya göz gezdirdim,maalesef yemiyecektim. Pek adetim.değildir. Okula yuyerek gitmeye üşendim ve anneme yalakalik yaparak arabanın anatharlarını alma fikiriyle anneme döndüm. "Anne,acaba arabamın

Anatharlarini alabilirmiyim? Dedim. Bana baktı,baştan aşağı süzdü. "dolabın üstünde".dedi. Sulu sulu öptüğüm yanaklarının silerken,bende dolaba kostum. çantamı sırtladım,ayakkabilarimida giyerek arabayı otaparktan çıkardım. Sürücü koltuğuna iyice yerlestim. Emniyet kemerimi de taktım Guvenlik şart canım shsj.

Ben kendimi tanittimmi? Adım Beril,Beril AYSOY.lise 1'e giden heyecanlı bir kız.

»»»»»»»»

Arabamı park ettim ve cool olduğumu düşündüğüm bir ifadeyle kapının önüne geldim. Gözlerimi okulun üzerinde gezdirdim. Bu sırada bi çocuk konuştu,"çok güzel dimi?" Kafamı ona doğru çevirdim. beni bunun belediye cukuru gamzelerine gömün pls..

8 Ay (askıya alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin