dengesiz kızgınlık

667 54 78
                                    

Bölüm +18'dir uyarmadı demeyin. Başlangıç ve bitiş noktalarına işaret koyacağım. İyi okumalar 😍 . Beğenmeyi ve yorum bırakmayı unutmayın 💜💜🖤🖤💞.

Bakışlarını gözlerimden vücuduma çevirdiğinde gecenin uzun olacağını anlamıştım. 

Yavaşça ayaklanıp yanıma gelmeye başladığında koku benim için dayanılmaz bir durumdaydı kafamı penceren çıkarmama rağmen nefes alamıyor, onun feromonların da boğuluyordum. İşin daha kötü yanı bu koku beni kendine çekiyor ve üstüne atlamamak için kendimi zor tutuyordum. 

Kızgınlık geçiren bir omegadan yararlanamazdım. Bu yanlış olurdu. Kafamı içeri geri soktuğumda tam olarak dibimde duruyordu. Nefes almasam bile kendini ben buradayım diye belli eden feromonları beni tam anlamıyla mahvetmişti. 

'Çok güzel kokuyorsun'' diyerek bir adım daha attığında gidecek hiçbir yerimin olmadığını anlamıştım. Vücutlarımız birleşmiş aramızda santim namına bir kelime kalmamıştı. Daha fazla direnemeyeceğimi biliyordum.  

+18 Başlangıcı 

Bunu anlamış olacak ki harekete geçmemi bekliyormuş gibi vücudunu bana bastırmaya başladı. Kafasını boyun girintime iliştirerek derin nefesler almaya başladı, zorlandığını fark ettiğimde onu rahatlatması için feromonlarımı salmaya karar verdim. Aldığı koku hoşuna gitmiş olacak ki küçük mırıltılar eşliğinde boyuma öpücükler kondurmaya başladı. Boynumu geriye vererek onun için daha çok yer açtım.

Öpücüklerin yerine küçük ısırıklar ve dil darbeleri almasıyla kontrolü ele almaya karar verdim. Zaten yarı kucağımda sayılan bu bedeni kalçasından kavrayarak havaya kaldırdım, bacakları anında belimi sararken kafasını boynumdan kaldırarak çeneme doğru yükseldi. 

Dudaklarıma doğru yol alan bu öpücüklere sıra gelmeden atıldım bana göre ince kalan dudaklarına, alt dudağını çekiştirerek ağzını aralamasını sağladım. Dilimi diline değdirdiğimde ağzımın içine doğru inledi. Dilimle tüm ağzını keşfettiğimde nefes almak için geri çekildim. 

Nefes nefes kalmış bir şekilde bana bakan bu omega şuan gördüğüm en güzel omega olabilirdi. Dağılmış ve hafiften terlemiş saçlarıyla o kadar güzeldi ki, ona bakmaktan kendimi alıkoyamamıştım. 

Tekrar dudaklarıma yöneldiğimde onu boş geçmemiş anında karşılık vermiştim. Ellerimin altında kalan kalçasını okşayarak kısık bir inleme daha kazanmıştım. O ise kendini bana daha fazla bastırarak inlememe  neden olmuştu. 

Altımda zonklayan aletimi bana hatırlatması hiç yardımcı olmamış aksine onun sertleşen aletini de hissetmiştim. Daha fazla ayakta kalamayacağımı fark ettiğimde odamın küçük bir bölmesinde bulunan ve sadece uyumak için kullandığım yatağıma ilerledim. Kanepe bu iş için fazla küçüktü. 

Hızlıca yatağa ilerledikten sonra onu yatağın üstüne bıraktım. Geri çekilerek üzerimde artık fazlalık olan tişörtü herhangi bir yere savurdum. Tekrar beni bekleyen omegaya dönüp onunda tişörtünü aynı şekilde çıkartıp fırlattım. Üstüne doğru uzanarak açıkta kalan boynuna doğru yöneldim. 

Belkide aldığım en etkileyici omega kokusunun kaynağına sırayla bıraktığım öpücükler onu fazlasıyla etkilemiş olacak ki, altımda deli gibi kıvranıyor buda penislerimizin birbirine sürtmesine neden oluyordu. 

Birkaç öpücük ve ısırık bıraktıktan sonra köprücük kemiklerinin üstüne geldim. Sertçe ısırık ardından emerek geçtim üzerlerinden. Göğüs uçları ben daha dokunmama gerek kalmadan dikleşmiş bir şekilde beni karşıladı. 

break up with your boyfriend  'jinkook'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin