aldatılan omega

643 62 99
                                    

Tekrardan merhabalar ben geldim 😍. Beğenmeyi ve yorum bırakmayı unutmayın iyi okumalar 😘🖤🖤.

''Sen benim kim olduğumu biliyor musun ?'' diyerek konuşmayı sürdürdü, hayır kim olduğu umurumda değildi.

''Kim olduğun konusunda bir fikrim yok ama farkında mısın bilmem ? Benim kimseyi tuttuğum falan yok.'' dediklerimde durumu idrak etmiş olmalı ki durup bir bana, birde kolları hala boynumda olan Taehyung'a baktı. Bir iki adım geri çekildi ve

''Taehyung'' dedi, sesi aşırı sakin çıkmıştı. Az önceki çocuğa ne olmuştu. Taehyung ise donmuş kalmış gibiydi cidden anlamıyordum neler dönüyordu burada.

''Jungkook, göründüğü gibi değil '' dediğinde,

''Ne göründüğü gibi değil. Hem çeksene kollarını şu adamın boynundan''diye resmen tısladı. Gerçekten ben bile ürkmüştüm. Taehyung durumu yeni anlamışcasına hızla kalktı üstümden.

Rahatça ayağa kalktım ve ''Kavganız bittikten sonra gidebilirsiniz'' diyerek kapıya yöneldim.

'' Dur bir dakika'' diyen sesle arkamı döndüm. ''Nereye gittiğini sanıyorsun, açıklama yapacaksınız bana.'' diyen kişi odaya dalan çocuktu.

''Pardon! Ne açıklaması yapacağım. Gördüğün gibi, burada iki mağdur var birincisi benim, ikicisi de sanırım an itibari ile aldatılan sensin. '' Dedim.

'' Sen benim sevgilimi baştan çıkarmasaydın, öyle bir durum yaşanmazdı.'' diye konuşarak sabrımın son damlasına ulaşmasını sağladı bu omega.

''Kapıdan içeri girdiğinde kim kimi baştan çıkarır gibi duruyordu ! Sözlerine dikkat et çocuk, geldiğin bu barın amacını da sana sevgilin açıklasın istersen'' diyerek Taehyung'u gösterdim ama gösterdiğim yerde değildi.

Karşımdaki duran çocuk ile şaşkınlıkla gözlerimiz birleştiğinde aynı anda kapıya döndük. Taehyung kaçıyordu, gördüklerime inanamadım cidden kaçıyordu. Onu bu kadar korkutanın ne olduğu konusunda bir fikrim yoktu fakat ikinci bir şoku az önce yanımda olan çocukla geçirdim.

Kapıdan hızla çıkıp Taehyung'un peşine düşmüştü. Gerçekten bir günüm olaysız geçemez miydi ?

Görevlileri çağırıp burayı toplamalarını söyledim. İyice film sahnelerine dönmüştü ortalık, sakinleşip aşağı indim. Burası iyi durumdaydı en azından. Sahne arkasına geçtim, Jimin dansı için hazırlık yapıyordu. Gerçekten sahneye çıkacağı gün ağır bir alfa tayfası ağırlıyorduk. Ortalık feremon doluyor ve bu benim gibi alfa çalışanlarımız da kusma isteği uyandırıyordu. Jimin ise öncesi de yüksek dozda bastırıcı iğne alarak, düzgünce işini yapıyordu.

''Jimin ilaçlarını almayı unutmadın değil mi ? '' diye sorduğumda surat ifadesinden hemen unuttuğunu anlamıştım. Heyecandan çok fazla unuturdu ve ben bunu her defasında sorardım.

''Nerede senin için getireyim. ''

''Zahmet olacak Jinnie ama montumun cebindeki eczane poşetinde, bittiği için yenilerini almıştım. ''

''Jimin burada hiç iğne göremiyorum'' diye seslendim.

'' İğne kalmamıştı bende hap aldım, iki tane içersem yeterli olur'' dedi. ''Tamamdır'' diyerek. Hapları alarak götürdüm 2 yerine 3 tane aldığı fark edince geri götürmeye üşendim ve kalan hapı cebime attım sonra verirdim nasıl olsa.

''Jimin ben sigara içmeye çıkıyorum bir sorun olursa haber verirsiniz '' diyerek arka kapıya yöneldim . Arkamdan gelen ''Tamam ama gösteriyi kaçırma'' diye gülerek söylenen kısık bir ses işittim.

break up with your boyfriend  'jinkook'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin