Tekrardan merhabalar. Önceki bölümü okuduğunuza ve oy verdiğinize emin olun lütfen. İyi okumalar 💜🖤💜🖤.
''Baba''
Diyen Jungkook ile kendime geldim ve olabildiğince eğilerek selam verdim. Bakan göz ucuyla bana baktıktan sonra sanki orada yokmuşum gibi ''Akşam yemeği 5 dakika içerisinde hazır olacakmış orada olun'' diyerek ayrıldı.
''Kalksana'' diyerek beni dürten biri olmasa herhalde belli bir süre daha kalacaktım öyle. Hayır yani gerçekten hamile kalma olasılığı neredeyse hiç olmayan bir omegayı hamile bırakmıştım hadi onu geçtim bunu tek seferde nokta atışı olarak yapmıştım, hadi tüm bunları geçtim çocuk yaptığım kişinin babası bakandı BAKAN, hani şu ülkenin eğitim durumuyla ilgilenen bakan.
Bu sefer işin içinden nasıl çıkacağıma dair hiçbir fikrim yoktu. Hayır baba olacağımı bile yeni idrak ediyordum, tanrım neden yani ?
Neden ben...
''Hey hey'' diyerek ellini gözümün içine içine sallayan Jungkook'un elini tutarak gözüme girmesini engelledim.
''Ailen biliyor ve benden nefret ediyorlar değil mi ?'' diyerek durumun ne kadar kötü olduğunu öğrenmek istedim.
''Aslında babamın öyle göründüğüne bakma içten içe torunu olacağı için deli gibi sevindiğine eminim ama annem konusunda aynı şeyi söyleyemem nası desem hmm''
''O kadar kötü diyorsun yani ''
''Hayır hayır, çocuğum olacağı onuda sevindirdi fakat tanımadığım biri ve yaşımı göz önüne aldığında biraz çıldırmış olabilir'' dedi. Şimdi gerçekten affedersiniz ama büyük sıçmıştım.
Ne yapacağımı bilemezken birden aklıma tekrar denk eden bir şey vardı. '' Birazdan yemek yeneceğini söyledi demi baban az önce ? ''
''Evet seni tanımak için ayarladılar ama annemle ve babamla konuştum üstüne gelmeyecekler, hem ben onlara her şeyi anlattım yani olayın başlama sebebini biliyorlar. '' dedi sakin sakin.
Ama asıl endişem bu değildi. Tüm suçlamaların üstünden gelebilirdim ama bu mor pijama ile değil. Acilen değişmem gerekiyordu üstümü.
''Jungkook yakınlarda kıyafet sakan herhangi bir yer var mı ?'' diye sordum panikle.
''Ne oldu ki '' dedi saf saf.
'' Herhalde pijama ile olduğumun farkındasın'' dedim.
''Haa o mu ? Ne olacak ya'' diyerek beni iyice çileden çıkardı. Tabi bakan kendi babası olduğu için bir sorun görmüyor olabilirdi fakat, benim için içeride savaşmam gereken iki kaplandı ailesi.
Yüz ifademden anlamış olacak ki '' Yakınlarda bir yer yok ama benim dolabımdan sana bir şeyler bakabiliriz ama olacağını garanti edemem'' dedi omuzlarıma bakarak. İlk defa geniş omuzlarıma lanet etmiştim.
Tabii onun dolabı benim için hüsran olmuştu. Tüm şık kıyafetleri bana dardı. Kendine bol olanlar ise üzerimdeki pijamadan farklı değildi. Kara bulutlar üstüme çöküp geniş omuzlarıma yağmurlar yağdırmaya başlamıştı ki o an geldi.
Yemek saati.
Aşırı gergindim, durumu bir kez daha değerlendiriyordum üstümde pijamam vardı karşımda bakan yanında karısı ve benim yanımda da oğulları ve onun içindede çocuğumuz.
Hala mantıklı olmam iyi bir şeydi fakat sakinliğimi hangi dakikada kaybedeceğimi hiç bilmiyordum. Annesi hayalimdeki gibi kırmızı saçlı bir cadı çıkmamıştı. Aksine kahverengi hafif dalgalı saçlı, minyon sayılabilecek tipte bir kadındı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
break up with your boyfriend 'jinkook'
Fiksi Ilmiah'Çek ellerini erkek arkadaşımın üzerinden' diyen çocuğa dik dik bakmayı sürdürdüm, farkında değil miydi erkek arkadaşı beni bırakmıyordu asıl. 'Sen benim kim olduğumu biliyor musun ?' diyerek konuşmayı sürdürdü, hayır kim olduğu umurumda değildi am...