part 8

435 22 0
                                    

Nazmi pov

Sejak hafiz hadir dalam hidup aku.. sikit sebanyak ubah diri aku... Aku happy bila dia Ada dekat dengan aku walaupon selalu bertekak...tu ja cara aku nak rapat dengan dia..

Minggu ni aku busy sikit uruskan kem bdk2.. banyak lecture lain lepas tangan.. bengang btul aku... Aishh... Nasib Ada Hafiz tlong aku sikit2.. ringan la beban aku dari pada segi persediaan alatan pengankutan Dan penginapan smua dia yg urus.... Cekap bdk ni...

Ptng tu selepas ja kelas aku dpt panggilan dripada Hafiz..

Hafiz: hello awk Ada mna jom ikot saya jumpa dengan pengurus tapak perkhemahan tu.

Nazmi: ha.. ok jap lagi aku ambik kau.. kau tunggu jangan merayap plak.. 10 minit aku smpai office kau...

Hafiz: yee.. lambat saya tnggal..

Nazmi:berani try laa...

Hafiz: uhhhh takutnyaa...hahaha k lah bye...

Aishh bdk ni aku ckp Tak habis lagi dah letak call..

Skip..

Aku Dan Hafiz terus jumpa pengurus

Nazmi: terima kasih en. Sebab bagi discount pada kami ni...

Pengurus: eh Tak pa.. lagi pon hafiz dah mcm anak saya dah...  lagi Pon perkhemahanan ni melibat Kan pelajar kesian pelajar bukan Ada duit bnyk pon

Hafiz: hahaha..  terima kasih ayah cik....

Pengurus: hahaha.. Tak payah terima kasih la afi. Ayah kamu yang banyak tolong ayah cik sampai dapat buka tempat ni.. ok lah Kita jumpa lagi ayah cik nak kena keluar kejap nak jumpa dengan pembekal..

Nazmi: sekali lagi terima kasih.. baki duit nnti saya bankin Kan en..

Pengurus: eh Tak pa Tak yah rushing la... Ok saya gerak dlu... Terima kasih la Dr sbb pilih tempat kami untk perkhemahan...

Nazmi: sama2 en.. ok en jumpa lagi..

Selepas pengurus tu pergi.. aku tengok Hafiz dengan pandangan yang tajam

Hafiz: apa padang2..

Nazmi: sugar daddy la tu...hahahaha

Hafiz: mulut ni makan dia.. sambil cubit lengan aku..

Nazmi: aduh sakit laaa.. apa cubit2 orang ni...

Hafiz: ha tu laa tuduh orang lagi... TU kawan babah dri waktu sekolah menengah lagi.. kitaorang adik bradik selalu pegi tempat dia... Kalau company babah nak bt team building Kat tempat ayah cik laa... Semua lengkang dengan water rafting, flying fox smua Ada laaa...

Nazmi: owhh ptut laa awk dpt murah.. mudah betul jdi anak orang kaya...hahaha..

Hafiz: saya Tak suka awk ckp mcm tu... Yang kaya tu bapak says bukan saya k lah saya blk dlu...

Nazmi: Hafiz aku gurau ja laa... Sorry k.. sorry aku Tak cakap mcam tu dah.. dah la barang kau nak bawak masuk kem dah lengkap kaa.. kalau Tak lengkap jom g beli aku blanja.. tanda mintak maaf Aku..

Hafiz: betul ni nak belanja.. saya ni demand tinggi Tau..

Nazmi: eleh... Berapa sangat laa.. dah jom..

Skip...

Setelah solat jumaat aku telah mengarahan pelajar2  berkumpul di depan pintu Timur Dan kami akan jalan kaki menuju ke teratak..

Sampai ja dijalan masuk ke teratak pihak penginapan telah menyediakan beberapa buah Lori untuk kami masuk ke dalam tempat kem.. aku Dan Hafiz menaiki kereta.. aku telah mengarahkan ketua pelajar yang menguruskan program ni untk uruskan Dan aku telah melantik beberapa orang pelajar senior untuk menguruskan kem tersebut.. aku Dan Hafiz hanya memantau jaa...

Smpai dah di tapak khemah aku Dan Hafiz menyewa sebiji chelet until kami berdua..hahaha..

Skip

Malam tu telah terjadi satu benda yang betul2 membuat air Mata aku mengalir..

Bersambung

*Maaf sebab kekurangan ideal...kalau sapa2 Ada ideal bole pm tepi k..

C̄hạn rạk khuṇ( i love you)Where stories live. Discover now