Nazmi pov
Aku tengok Hafiz mudah betul rapat dengan student.. ermm.. mereka Pon Tak kekok aku tengok berckap dengan afiz ni.. ermm
Nazmi: ok smua kumpulan. Syafiq kamu selaku pengarah program ni saya lantik kamu sebagai penghuni kem ni. Dan Diana kami sebagai penghuluwati.. ok sekrang kamu smua Akan dipecah Kan kepada 4 orang untuk satu khemah... Senarai nama saya dah bagi dekat Diana... Paham
Smua: paham Dr.
Nazmi: lagi satu lepas masukkan brang dalam khemah.. semua bole rehat Dan smua berkumpul dekat Dewan terbuka selepas minum petang Dan solat asar. Sorang lambat semua kena denda. Paham..
Smua: baik Dr...
Nazmi: ok syafiq mulakan keja kamu..
Skip
Slot petang tu merupa sesi ta'aruf.. lebih kurang ice breaking laaa.. slot ni hafiz yg uruskan.. dia lebih mahir dalam Bab ni...
Aku tengok Hafiz bersemangat uruskan program ni.. tapi yang buat aku panas Ada Sorang student ni asyik nak menggatal dengan Hafiz.. mau saja aku Barr Kan dia... Tapi Tak Dak Sena pulak.. Tak kan sebab aku cemburu kot.. aishh... Yang si Hafiz ni layan...tunggu nasib kau Jap lagi
Makin lama Makin panas aku tengok budak TU menggedik dengan dia... Aku tumbok jugak bdak tu..baik aku belah dlu...
Hafiz pov
Sejak habis slot aku tadi aku tengok nazmi semacam ja dengan aku.. aku Ada buat salah dengan dia kaa.. Tak pa laa Jap lagi masuk bilik aku tnya dia..
Skip
Hafiz: nazmi saya Ada BT salah dengan awak ka.. kalau Ada salah bagi tahu saya mintak maaf
Nazmi: ermm..
Hafiz: kalau sikap awk macam ni macam Mana saya nak tahu masalah Kita ni.. macam Mana nak selesaikan..
Nazmi:kau jangan banyak bunyi bole Tak.. aku ckp Tak dak papa Tak Dak papa laa.. kau pegi la melayan budak yang mengedik dengan kau tadi..
Hafiz: haahhh?? Budak?? Mengedik??
Owhh maksud awk si epy tu..hahaha.. ehh Jap.. awak cemburu erkk...Nazmi: Tak Dak keja aku nak cemburu.. dah la.. Jap lagi Ada night walk... Jom nak join Tak...
Hafiz: nak jom...
Skip
Sebelah selesai Taklimat daripada kem kom. Kami terus diarahkan bergerak berpasangan...
Kem kom: igt sentiasa peka.. Dan pandukan arah Tali yang telah kami pasang.. sekiranya awk semua Tak peka. Awak smua bole sesat dalam hutang yang tebal ni.. paham!!
Smua: paham tuan...
Sebelah smua pelajar bergerak. Aku dengan nazmi Pon bergerak berdua...
Nazmi:kau Ada papa dengan budak epy tu kaa..
Hafiz: awak ni... Kenapa ahhh... Asyik cakap pasal benda tu ja.. dia student kot... Kalau cam ni la sikap awk... Mesti susah laa awak nak dapat jodoh...
Nazmi: arkk lantak kau laa aku tinggal kau Kat sini Bru tahu..
Aku buat Tak tahu jaa... Tiba-tiba.. Ali rasa sunyi jaa
Hafiz: nazmi!!! Nazmi!!! Tak kelakar laa... Gelap ni... Nazmi!!!!
Aikkk mna tali yg dikatakan tu... Habis la ..
Bersambung..
*Selamat Hari Raya...
Maaf sebab pendek ja Kali ni..
YOU ARE READING
C̄hạn rạk khuṇ( i love you)
Romancemengapa susah untuk kau lafaz kata cinta. aku Tak perlukan harta yang aku perlukan kasih Sayang dan kata cinta dari kau - Hafiz mudah untuk diungkap tapi sukar untk dikatakan. kata itu sampai dari hati yang Paling dalam. kata cinta itu orang yang be...