Setelah sebulan hubungan aku dengan nazmi.. banyak benda yang aku dapat tahu pasal mamat ni.. dia Tak Dak la sombong cuma dia pendiam sikit.. tpi aku tengok sekarang dia macam dah lain.. mudah senyum mudah bergaul. Aku suka sikap dia sekarang..
Sedang aku mengelamu dekat depan tv tiba-tiba
Nazmi: haah!!!!!!
Hafiz: oh mak kau lompat tinggi!!
Nazmi: hahahaha... Tnggi Mana tu....
Hafiz: abg suka tergejutkan org.. tnggu laa Tak makan kaki lagi...hahahaha
Nazmi: ushh jangan laa.. syg abg lapaq laaa.. masakan nasi goreng bole(sambil buat muka comel)
Hafiz: habis comel la tu... Dah tnggu sini Jap lagi siap syg panggil..
Nazmi: thank you syg..
Skip
Setelah selesai makan aku tengah cuci pinggan tiba-tiba nazmi datang peluk aku dari belakang
Hafiz: abg syg nak basuh pinggan ni. Ada sikit lagi...
Nazmi: Tak nak lepas nak stay cam ni jgk..
Hafiz: ermm ok Jap Tau... Last ni...
Nazmi: syg I love you... Jangan tngaikan abg..
Hafiz: I love you more...
Nazmi terus memusingkan badan aku.. Mata kami bertentangan nazmi terus kiss mulut aku.. aku terus membalas.. malah ciuman kami menjdi sangat gairah....
Dengan kudrat yang nazmi Ada dia terus mengendong aku Naik kebilik kami.. sangat romantis..
Nazmi baringkan aku dengan sangat perlahan.kami Sambung aksi kiss kami.. pakaian aku nazmi tanggalkan satu persatu hingga kami tanpa seurat benang..
Maka berlakunya adengan suami isteri.
Skip
Pagi tu aku bagun, aku masih kemas dalam pelukkan nazmi.. aku bahagia bila bersama nazmi..
Hafiz: abg bagun jom Mandi solat subuh..
Nazmi: ermmm.. 5 minutes more please...
Hafiz: syg kejut elok2 ni... Kalau Tak mau bagun no more for this week....
Nazmi buka Mata luas terus masuk bilik mndi...dasar pervert punya org tua..hahahaha
Skip
Selesai solat subuh yg dimamkan nazmi kami siap2 nak g jogging dekat tasik protoncity.. dah lama ternak lemak so kitaorang Pon g jogging..Lepas saja jogging Kami siap2 nak balik kl rumah parents aku. Kami nak bgtau parents aku tentang hubungan aku dengan nazmi...
Nazmi pov.
Hari ni hafiz nak bawak aku jumpa mak ayah dia.. Gila nervous.... Harap smua baik2....
Sampai ja depan pintu rumah banglo milik keluarga Hafiz.. kami disambut oleh keluarga Hafiz dengan baik skali..
Setelah makan tengah hari Hafiz bgtau mak ayah dia yang dia Ada benda nak bgtau..
Hafiz: maa.. babah.. afiz Ada benda nak bagitahu...
Babah: apadia.. bgtau ja.. jangan buat suspen....
Hafiz: afiz harap maa bole terima afiz lagi sebagai anak mama dengan babah..
Mama: afiz ni kenapa...
Hafiz: sebenarnya afiz Dan nazmi kami lebih dari kawan.. afiz sygkan nazmi lebih dri seorang kawan Dan abg..
Babah: babah dah agak smua benda ni nak jdi!! Bentak babah..
Ayah Hafiz bagun menginggalkan kami 3 orang Kat situ.. aku senyap tanpa berkata papa.. aku pandang Hafiz air Mata Mula membasahi pipi....
Tiba-tiba aku tengok ayah Hafiz turun semula dengan membawa sekeping sampul Surat ..
Aku dengan Hafiz saling berpandangan....
Bersambung..
YOU ARE READING
C̄hạn rạk khuṇ( i love you)
Romancemengapa susah untuk kau lafaz kata cinta. aku Tak perlukan harta yang aku perlukan kasih Sayang dan kata cinta dari kau - Hafiz mudah untuk diungkap tapi sukar untk dikatakan. kata itu sampai dari hati yang Paling dalam. kata cinta itu orang yang be...