Шоста ранку. На ліжку персі вже скаче чудо на ім'я Мері.
- Персі вставай.
Безумовно хлопець любив свою молодшу сестричку, але готовий був її вбити за те, що та була такою ранньою пташкою. Вона вставала не пізніше шостої ранку і будила брата.
- Персей Джексон, зараз же вставай. - про кричала вона геть як Салі Джексон з якою в неї були не погані відносини. - Якщо, ти не прокинешся я обіллю тебе водою.
- Ха-ха-ха - награно засміявся хлопець - Я син Посейдона. Забула? Не на мокну. - після цього він накрився ковдрою з головою з головою і далі продовжив хропіти.
- Ах так! Ну добре. - Мері злізла з ліжка з ліжка і стягнула ковдру під якою ховався Персі.
- Добре, добре, встаю. - він з виразом обличчя як у великого мученика пішов до ванної.
Вийшовши він побачив біля свого ліжка синю коробку. Заглянувши в середину він побачив синій піджак, штани такого ж кольору і білу рубашку.
- Вау - тільки й зміг промовити хлопець.
У своїй коробці Мері побачила синє грецьке плаття. А також браслет, намисто і діадему з морськими перлинами. На дні лежала записка ,, Я впевнений моя донька буде гарніша за саму Афродіту" . Дівчина усміхнулася і поклала сукню назад у коробку.
План на день був такий: після сніданку напів кровкам лишиться три години часу на збори, потім з'явиться Гермес і перенесе напів боргів до Емпайр-Стейт-Білдінг.
На сніданку було точно видно, діти Посейдона брат і сестра. Обоє дуже любили поїсти.
З будиночку бога морів, Персі благополучно випроводили до хлопців адже дівчатам треба було навести красу.
Пайпер принесла косметику позичену в своїх сестер.
Хловці вже годину чекали своїх спутниць біля будинку Посейдона.
- Ні ну як можна так довго робити - у Персі вже здавали нерви - Чому нам вистачає і п'ятнадцяти хвилин, а вони потратять годину на фарбування одного ока.
- Зараз хтось сильно отримає за свої слова.
З дверей вийшло троє красунь. Пайпер була в рожевій сукні без брительок і чорним пояском. Волосся закріпили з однієї сторони заколкою з маленькими камінчиками.