Я просто відійшов
Я просто задихався
Втрачаю віру в сьогодні
Падаю з краю сьогодні
Життя це дуже крихка річ. Ніколи не знаєш коли йому прийде кінець. Коли і які підніжки воно вирішить підставити тобі.
Дочка Посенйдона стояла на галявині і дивилася на місце де декілька хвилин тому лежало тіло Джейсона.
- Мері. - Джексон торкнувся її плеча. - Йдемо. Ми щось придумаємо. - Він подивився їй в очі. - Все буде добре.
- Добре? - не вірячи і в сльозах сказала Аров. - Добре вже не буде нічого! - Вона перейшла на крик. - Персі, більшість моїх друзів померли. Джейсон, Лео, Пайпер, вони всі мертві. Мертві! Я не хочу втратити і вас. - вже зірваним голосом про шепотіла вона.
Дочка Посейдона повільно повернулася і премтячими руками підняла меч Грейса.
- Мері не роби дурниць. - Перся хотів був забрати зброю у молодшої сестри.
- Ми щось придумаємо. Обіцяємо. - Анабет намагалася докричатися до подруги.
- Я люблю вас. - дівчина встромила меч з імперського золота собі в живіт. Ноги підкосилися.
- Ні-і-і-і! - Персі підхопив падаючу дівчину. Він сів і поклав її голову собі на коліна. - Нащо? Мері дурненьке ти дитя.
- Прощавай братик. - з останніх сил про хрипіла Аров. Вона усміхнулася братові і закрила очі.
- Анабет дай її рюкзак там має бути амброзія.
- Вона віддала останню тобі коли ти травмувався. - відповіла Чейс зі слізьми на очах.
Персі останній раз оглянув дівчину. Він хотів запам'ятати кожну навіть найменшу рису зовнішності сестри. Пасма чорного волосся вибилися з розпатланої коси. Сині очі були пустими. В них вже не було тих веселих вогників. Вони померли разом з нею. На вустах лишилася тінь усмішки.
Тіло Мері замерехтіло, почало сяяти і розчинилося.
Анабет сіла біля свого хлопця і обійняла його. Юнак поклав голову їй на плече і заридав. Дочка Афіни гладила його по голові й шепотіла заспокійливі слова.
В небі пролунав механічний голос.
- Мері Аров - донька Посейдона. Вибула.
Хвилин десять стояла повна тиша. А потім залунала музика і звідусіль посипалося різнокольорове конфеті.
Під феєрверки на Арену вийшли Посейдон і Афіна. Та їхні діти зовсім не були раді їх бачити.
Бог морів одобряюче стукнув по спині сина. На, що той кинув на батька повний злості і ненависті погляд.
===========================
В цій частині використовувалися рядки з пісні:
Skillet - Hero.