- Як же болить голова - перше про, що подумала Мері коли прийшла до тями.
Вона прокинулася на якійсь галявині. Оглянувшись побачила ще вісімнадцять напів богів. До них теж по малу поверталася свідомість.
Аров подивилася на свій одяг і здивувалася. На ній і на всіх інших були вдягнені чорні спортивні штани і білі футболки з логотипом напів божественних ігор. На плечі у кожного було тату, символ божественного батька чи матері. У дітей Посейдона - тризубець, Афіни - сова, у Зевса - блискавка, а у Аполона - ліра.
Біля Аров спав Джексон, пускаючи слину. Дівчина намагалася його розбудити.
- Персі, вставай. - на, що той шось пробурчав, але мусив прокинутися.
- Де ми? - від його сну не лишилося і сліду.
- А мені звідки знати. - вона побачила доньку Афіни і побігла до неї, а Персі за нею.
- Анабет! - Чейс відсахнулася, а потім обняла подругу і свого хлопця.
- Ти знаєш де ми?
- Ні, та думаю на першому етапі ігор.
І тут звідки не візьмись з'явилася Фортуна.
- Дорогі напів боги! Ласкаво просимо на ,,Напів божественні ігри". Все, що відбувається тут, буде транслюватися на Олімпі і в таборах. - вона зробила паузу і урочисто продовжила. - Розпочинаємо перший етап. Вам потрібно пройти смугу перешкод. Троє тих хто фінішують першими отримають рюкзак з провізією. На цьому все. І хай буде з вами удача. - Після цих слів богиня зникла.
Напів кровки стали на старт і взяли до рук зброю. Почувся відлік.
Три. Два. Один. Старт. Всі по зривалися з місця. Через декілька хвилин з'явилися по Фурії. Мері в два рахунки розправилася з нею. Все-таки уроки з братом дуже допомогли. Джейсон, Ніко і Персі вирвалися в перед. Анабет, Мері і Клариса не надто відставали від них.
Перед дівчатами ,,виросли,, три циклопа. Аров натиснула на інший бік кулона і в її руках з'явився лук, а за спиною сагайдак наповнений стрілами. Вона вистрилила в свого одноокого супротивника. Персі тим часом допомагав для Анабет.
До фінішу десять метрів. Цього разу чотири мінотавра перекрили напів кровкам шлях. Одного на себе взяли Джексон і Чейс, наступного зпопелив Лео, а добила Талія. Грейс молодший і ді Анджело вбили свого.
Тепер діло вже було в швидкості. Джейсон допоміг собі за допомогою своїх умінь керувати повітрям і фінішував першим. За ним Ніко і Персі. Четвертими прийшли Мері, Анабет і Клариса. Потім Лео, Хейзел і Френк. Тілія, Уіл і Кріс.
Всі були дуже втомлені і виснажені. У Мері був слід від кігтів фурії на спині. Талія під вернула ногу через це прийшла одною з останніх.
Перед напів кровками знову з'явилася Фортуна з усмішкою на обличчі.
- Вітаю вас учасники і троє тих хто фінішували першими. Ось ваша нагорода. - вона клацнула пальцями і в руках трьох хлопців з'явилися рюкзаки. В середині був пакетик з амброзією і пляшка з нектаром. Також чистий одяг, вода і трохи їжі.
Після цього богиня сказала з сумним обличчям.
- Нажаль нас покинули: Лала Клайс - дочка Гермеса, Сем Ройс - син Афродіти і Сара Джил - дочка Аполона.
Після цих слів вона зникла, а напів кровок почало хилити в сон.
- Невже знову - подумала мері і заснула.