POW Мері
Ау! Чому так болить голова? Так стоп, де я?
Кінець POW Мері
Дівчина прокинулася десь посеред лісу. Оглянувшись довколо вона нікого не побачила. Хвилювання проникло в її свідомість.
На ній була вдягнута чорна куртка і одяг з минулих змагань. Біля неї лежав рюкзак який вона отримала на минулому етапі.
Неочікувано пролунав голос Нікі.
- Напів боги. Зараз ви знаходитесь на третьому і останньому етапі. Всі вісім учасників розкидані по території арени. Ваше завдання вижити. Залишитися повинні лише двоє. Хай буде з вами перемога.
POW Мері
Так Мері з зберися. Якщо, ми всі розкидані по арені, то треба знайти Персі, або Джейсона. Все вперед.
Кінець POW Мері
На галявині була гробова тиша. Мері чула своє дихання і стук серця.
Дівчина активувала меч і обережно попрямувала у невідомому напрямку. Кожен шурхіт насторожував її. Вона розуміла десь тут бродить розлючена після смерті Кріса, Клариса. Дочка Ареса не пожаліє нікого.
Аров йшла вже годину. Вона дивувалася наскільки арена велика, що вина за такий час нікого не зустріла.
Від думок її відволік підозрілий шурхіт в кущах. Дочка Посейдона насторожилася. Момент і звідти вистрибнув хлопець. Мері миттєво зреагувала і приставила меча йому до горла.
- Ей ти чого? Це ж я.
- Джейсон? - дівчина опустила зброю і обійняла друга. - Ти навіть не уявляєш на скільки я рада тебе бачити.
- Я теж. Ти бачила кого-небудь з наших?
- Ні. Саме йшла шукати Персі.
Грейс роздивився подругу. В волосі заплуталося листя. На щоці подряпина. Вона важко дихала. Напевно була втомлена від довгої ходьби. Джейс розумів це і запропонував:
- Давай відпочинемо, а потім підемо далі.
- Я не проти. - дівчина втомлено сіла на траву в позі йоги.
Декілька хвилин вони сиділи мовчки, поки Мері не вскочила на ноги, цим-самим злякавши Грейса.
- Слухай! - їй в голову прийшла ідея. - Ми з Персі діти Посейдона. З самого початку в мене була думка піти до води.