Bölüm 1

172 11 10
                                    

Merhaba arkadaşlar bu benim ilk hikayem.Umarım beğenirsiniz...

Yardımı ve desteği için WoundedWoman'a çooookkk teşekkür ediyorum...

  Lütfen şarkıyı dediğim yerde açın.

                                                                     İyi okumalar...              

                            -------------------------------------------------------------------

Sabah alarmın sesiyle uyandım.Esniyerek lavaboya gidip rutin işlerimi hallettim.Odama tekrar girip telefonumu elime aldığımda aslında pekte sabah olmadığını farkettim.Saat 12.29'du ve benim dersim 13.35 de başlıyıcaktı.

Hemen dolabımın karşısına geçip üzerimi değiştirdim.(medya)Giyindikten sonra saçımı taramaya başladım.Kırmızıya yakın rujumu sürüp gözlerimede eyeliner ve rimel sürdüm.Odamı da topladıktan sonra çantamı ve telefonumu alıp aşağıya indim.

Galiba Hira çıkmıştı.Mutfağa girdiğimde kahvaltının hazır olduğunu gördüm.Bir de not vardı.Gülümseyerek notu elime alıp okudum.

Notta''Kahvaltın hazır.Ben çıkıyorum.Sen uyanana kadar çay soğumuştur.Altını yak ve sakın kahvaltı etmeden gidiyim deme gebertirim seni.Seni çok seven Hiran.''yazıyodu.Deli kız ya.Oturup kahvaltımı yapmaya başladım.

Ha bu arada ben kendimi tanıtmayı unuttum.Ben Su Gece Yılmaz.19 yaşındayım.Üniversiye gidiyorum.Konservatuar okuyorum.Şan ve Bale dersleri alıyorum.Aileme gelirsek...Annem yok.Yani 3 yıl önce öldü.Babam ise İzmir de yaşıyor.1 yıl önce evlendi.Bende cici annem olucak o pis karıyı istemediğim için İstanbul da konservatuar kazandım.Babam izin vermesede reşit olduğum için karışamadı.Hayatımda güvendiğim ve değer verdiğim tek kişi Hira.Hiranın annesi ve babası yurt dışındalar.Hira ile İzmir de tanıştık.O da işletme okuyor.Babasının yurt dışın da ve İzmir de şirketleri var.Biz Hira ile birlikte İstanbul da 2 katlı ve benim gözümde çok tatlı bir evde yaşıyoruz.

Kahvaltım bittikten sonra bulaşıkları makineye atıp mutfağı topladım.Toplamam bittiğinde masadaki telefonumu elime alıp baktığımda saatin 13.12 olduğunu gördüğümde hemen ayakkabılarımla montumu giyinip çantam,telefonum ve arabamın anahtarını alıp evden çıktım.Arabaya binip okula sürdüm.

Okula gelip arabayı park ettim.Çantamı ve telefonumu alıp indim.Binaya doğru ilerlemeye başladığımda telefonum çalmaya başladı baktığımda "küçük annem"yazıyordu.Yani Hira arıyodu.Hemen telefonu açtım.

''Efendim bebeğim.''

''Napıyosun?''

''Okula geldim şimdi içeri giriyorum.Sen?''

''Bende dersim bitti kafeye geldim.Akşam vaktinde gel patron kızmasın.''

''Tamam Hira.Vaktinde kafede olurum.'Neyse şimdi kapatmam lazım sınıfa geldim.''

''Tamam canım.Sana iyi dersler.''

''Saol.Byyy.''

diyip telefonu kapattım.Telefonla konuşarak sınıfa kadar gelmiştim.İçeri girip sırama oturdum.Birazdan hocada gelirdi.Ah geldi işte.Gine sıkıcı bir ders.

                                                      -------------------------------------------------------

Sıkıcı 4 dersten sonra eve gittim.Direk odama çıkıp duş aldım.Duştan çıktığımda saate baktığımda saatin 19.26 olduğunu gördüm.Hemen dolabımın karşısına geçip uygun kıyafet bulup giyindim. 

MAFYANIN MELEĞİ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin