Arkadaşlar valla hiç yazasın gelmiyordu ama sırf en yakın arkadaşım ve adaşım olan Zeynep için yazıyorum.
Umarım beğenirsiniz.
İyi okumalar...
-----------------------------------------------------------------------
Sabah alarmımın değil Hiranın üstümde tepinmesiyle uyandım.
''Su hadi uyyyaaaaannnn.''
''Lan kalk üstümden.''
''Aaa sen uyandın mı?''
''He uyandım.''
''Kızım bende seni öldü sandım.''
''Sen biraz daha üzerimden kalkmazsan ölücem Hira.''
Dediğim gibi üzerimden kalktı.Oh sonun da hava,nefes.Oh bee.
''Özür ...''
''Lan sus.Salakça bir şey için özür dileme.''
''Peki.Hadi kalk kahvaltı yapak.Bu gün ders saatlerimiz aynı.Birlikte gidek.''
''Tamam.Aşağı in sen geliyom ben de.''
''Tamam.''
Hira odadan çıkınca yatağımdan kalkıp saate baktım.Saat 13.04 dü.Kalkıp banyoma gittim.Banyoda işim bitince odama girip yatağımı düzelttim.Dolabımın karşısına geçip giyineceğim şeyleri aldım.
Giyindim.Ayakkabıda.
Saçıma da maşa yaptım.Ceketimi ve gerekli eşyalarımı alıp aşağıya indim.Tabiki makyajımı da yaptım.Aşağı indiğimde Hira da kahvaltıyı hazırlıyodu.İndiğim de beni süzmeye başladı ben de onu süzmeye başladım.
'Niye sen sapık musun?Annneeeeyyyyy gıııızzz sssaaaapppuuukkkk ççççıııkkkkttttıııı.Kkkooommmmşşşuuuuşşşşşuuuulllllaaaarrrr yyyeeetttiiişşşiiiinn.'
'Saçma salak konuşma be.Bi sus.'
İç sesimle kavga etmeyi bırakıp Hiraya baktım.
Giymiş.Altına da
Giyinmiş.Süper olmuştu.
''Su knk taş gibi olmuşsun lan.''
''Sende çok güzel olmuşsun knk.''
-------------------------------------------------------------
Kahvaltımızı yaptıktan sonra arabaya bindik.Tabiki ben sürüyorum.Okula difirt atarak girdim ve park ettim.Hirayla birlikte çok havalı bir şekilden indik.Şuan tüm bahçe bize bakıyodu.Saçlarımı savurup Hiraya gülümseyerek göz kırptım.Binalarımız ayrı olduğu için o da bana göz kırpıp yan tarafa gitmeye başladı.Bende gülümseyerek okul binasına girmeye başladım.
Binaya girip sınıfıma çıkacakken mesaj geldi.Telefonumu çantamdan çıkartacağım sırada duvara pardon bir bedene çarpmam bir oldu.O tanıdık koku burnuma dolması da.Kafamı kaldırıp baktığım da bu kişinin Ateş olduğunu gördüğümde şaşkın şaşkın ona baktım.
''Gine mi sen ya?''
''Evet beğenemedin mi?''
''He beğenemedim.''
Biraz geri çekilip beni süzmeye başladı.Onun beni süzmesinden rahatsız oluyodum.Yerim de huzursuzca kıpırdandım.Ona baktığımda gözü eteğimde takılı kalmış kaşları çatık ve yumruğunu sıkıyodu.Şimdi niye sinirlendi ki acaba?Gözlerime sinirden koyulaşmış yeşilleriyle baktı.
''Niye kısa giyindin?''
''Ha?''
''Diyorum ki bu eteğin gerisi nerede?''
'''Hiç bir yerde.Etek boyu bu kadar.''
''Bir daha kısa giyinmeyeceksin.''
''Sanane ya.''
''Bir daha kısa giyersen olacaklardan sorumlu değilim.''
''Sanane be.Aaa delinin zoruna bak.''
Yanından hızlıca geçip sınıfa girdim.Sınıfa girince resmen ikinci şokumu yaşadım.
Hadi ama!
Kaderin benimle zoru neydi?
KestikkkkSağlıcakla kalın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN MELEĞİ...
Fiksi RemajaMafya bir adam...Masum,temiz yürekli bir genç kız...Bakalım ne olacak...