[Day 0]

6.9K 418 460
                                    

"Hyunjin bu yazdıkların çok güzel ama biliyorsun okul gazetesinin ekinde 'nasıl yapılır' isimli köşe yazısı serinde böyle şeyler yazamazsın." Jisung kafasını monitörden kaldırdığında karşısında hayal kırıklığına uğramış bi Hyunjin buldu.

"Bu yüzden Aktüel kısmında yazmam gerekiyor." dedi yorgun bir sesle.

Jisung ellerini 2 tarafa koyarak omuzlarını kaldırdı. "Daha önce dediğim gibi Chan hyung ile konuşman gerekiyor."

"Chan hyung beni dinlemiyor." döner sandalyesine sırtını dayayıp elleri ile masadan destek alıp kendisini geriye doğru itti. "Okuldaki insanların benim aptal yöntemlerim yerine gerçek şeyler okumalarını istiyorum. Günümüz dünya sorunları gibi ya da ekonomi savaşları gibi."

"Hayallerini takdir ediyorum. Ama alınma yok, o kısma kolaylıkla alınamazsın."

Hyunjin iç çekerek kafasını sandalyesinin baş kısmına yasladı. "Bana bilmediğim bir şey söyle." yavaşça sandalyesinde sağa sola dönerek ona bir ivme kazandırdı. "Bu aptal köşede daha fazla yazmak istemiyorum."

"Aktüel mi yazmak istiyorsun?"

Hyunjin duyduğu ses ile sandalyesinden düşecek gibi oldu. Kendisini toparlayarak etrafına baktı. Gözlerinin Chan'ı bulması pek uzun sürmedi.

"B-ben öyle demek istemedim." panikten dizlerinin jöle gibi olduğunu hissediyordu. Chan'ın bakışlarının altında eriyor gibi hissedişine engel olamıyordu.

"İyi o zaman yaz."

Hyunjin duyduklarına inanamıyordu. Bi Jisung'a bi de Chan'a bakıyordu.

"Ama bir şartım var." Chan işaret parmağını kaldırarak Hyunjin'e baktı. Hyunjin onu dikkat kesilmiş bir şekilde dinliyordu. "Bir erkeği kendine aşık edebileceğine inanıyor musun?"

Hyunjin kaşlarını çatarak ona baktı. Bu ne saçma bir soruydu.

"Anlamadım." dedi gülümsemeye çalışarak.

"Bir erkeği kendine nasıl aşık edebilirsin?" Chan sakince sordu.

"B-bilmiyorum?"

"Eğer bir erkeği kendine 10 günde aşık edebilirsen istediğini yazmana izin veririm." Chan yavaşça döktü bu cümleleri ağzından.

"Eh?"

"Al sana altın gibi bir fırsat." Chan ona karşı yapmacık bir şekilde gülümsedi. Onunla dalga geçiyordu. "Bir erkeği kendine 10 günde aşık et ve istediğin köşeyi al."

Hyunjin ona hayrete düşmüş gibi bakıyordu. Jisung'a baktı aceleyle. Jisung'un da ondan aşağı kalır yanı yoktu.

Chan ona aşağılayıcı bir şekilde bakarak güldü. "Ne o, kendine güvenmiyor musun?"

"Güvenmemek değil de..." doğru sözcükleri bulmaya çalışıyordu "neden 10 gün? O süre zarfında flörtleşemiyorsun bile."

"Basit." Chan elindeki kahveden bir yudum aldı. "Gazete 15 günde bir çıkıyor ve sonraki baskı 11 gün sonra."

Hyunjin adrenalinin vücudunu esir aldığını hissediyordu. Çok büyük bi şans elde etmişti ve bunu tepmek istemiyordu.

"Kabul ediyorum." dedi normalden yüksek bi ses tonuyla.

Chan da ona güldü. "10 gün içinde Hyunjin. Ve onu gerçekten kendine aşık etmiş olacaksın. Ben bunu test edeceğim." dedi. Ardından arkasında ne yapacağını bilmeyen bir hyunjin bırakarak kendi odasına gitti.

Jisung derhal Hyunjin'in yanına koşarak onu sarstı.

"Aptal ne yaptığını bilmiyorsun bile!"

how to win a guy in 10 days ° hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin