Bölüm 3: Geçmişin Silinmeye Çalışılan İzleri

944 42 5
                                    

Aradan tam 17 yıl geçmiş, hayat bu iki genci bambaşka yerlere savurmuştu... Onlar için yaşadıkları artık dile getirmedikleri, gençliklerinin en güzel anları olarak kalmıştı akıllarda...

Ender, artık orta yaşa gelmiş, yüzünün ve fiziğinin güzelliği yaş aldıkça daha da ortaya çıkmış bir kadın olarak hayatına devam ediyordu. İdealleri için yaptığı evliliği yıllar boyunca ona acıdan başka bir şey vermemiş, bu evlilikten Erim adında çok sevdiği bir oğlu olmuştu. Boşanmanın ardından eski kocasının şirketindeki hisseleri geri devretmemiş, kendi ayakları üstünde durmaya karar vermiş ve bu şirkette çalışmaya başlamıştı.
Ender'in eski kocası Halit, insanlara kendini değersiz hissettiren, kendi dışında başka bir odak noktası olmayan bir adamdı.

Şahane bir yaz günüydü, Ender şirkete geldi, bilgisayarını açtı. Maillerine bakarken yeni bir mail geldiğini fark etti. Halit o kadar değişik bir adamdı ki neredeyse sürekli gördüğü kadına işle ilgili hiçbir şeyi yüzyüze söylemiyor, her şeyi mail yoluyla hallediyordu. Mailde şirkete ayrılan CEO yerine yeni biri aldığını, ertesi gün onunla bir yemek organize ettiğini, geç kalmamasını söylemişti. Of Halit diye düşündü Ender, madem yüzyüze söylemiyorsun bari mail yoluyla emir verme! Durduk yerde bir de iş yemeği çıktı başıma!
Takvime baktı Ender, yarının tarihine... 7 Temmuz... Ne kadar uğursuz bir tarihti... Yıllar önce en büyük yıkımını bu tarihte yaşamıştı. Takvimler temmuzun 7sini gösterdiği günlerde işe gelmez, sadece evinde bir kadeh şarapla kendiyle baş başa kalırdı. Bu huyunu kimse anlamazdı, Caner bile...
Ender o günlerde evden çıkmaz, evde kimseyi istemez, tek günlüğüne geçmişe bir yolculuk yapar ertesi gün hiçbir şey olmamış gibi işinin başına geçerdi.
—————————————————————————-
Kaya yıllar boyunca farklı farklı ülkelerde, çok iyi şirketlerle çalışmıştı. İstanbul'a hiç geri gitmemiş, gitmemek için elinden gelenin çok daha fazlasını yapmıştı! Ama artık vakti gelmişti. Bunu İstanbul'un en iyi şirketlerinden gelen bir teklifle anlamıştı Kaya. Ne kendinden ne de geçmişinden daha fazla kaçamazdı! Hem koskoca şehir, hala orada yaşayıp yaşamadığını bildiği bir kadınla ikisine dar gelemezdi! Dönmeliydi... Hayatına devam etmeliydi...
Bu yüzden kabul etti bu teklifi, İstanbul'a gidecek, yerleşecek ve yeni patronu ve onun eski eşiyle bir yemeğe çıkacaktı. Ne acayip diye düşündü Kaya, adam eski eşiyle ortak... Ben hayatta yapamazdım dedi Kaya, ne olursa olsun bir zamanlar aynı hayatı paylaştığı kadınla bir şey olmamış gibi iki iş ortağı olmak ona çok garip ve imkansız geliyordu!
Yarın uçağı vardı, hazırlansa iyi olacaktı...

Ender & Kaya: Sen Beni Ömrünce UnutamazsınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin