Ender ve Kaya bugünün nasıl geçeceklerini hiç bilemeden bir anda kendilerini yönetim kurulunda buldular. Aslında planlara göre yönetim kurulu bir hafta sonra, bir çeşit durum değerlendirilmesi şeklinde olacaktı ama Halit ani bir kararla toplantıyı bugüne almıştı. Ender bu duruma memnun oldu, sonuçta Kaya'yla aynı ortamdaydı ama resmi bir ortamda oldukları için iki kurul üyesinden öteye gidemezdi konuşmaları toplantı boyu. Bu durum Ender'in içini ne kadar ferahlattıysa Kaya'yı da bir o kadar sinir etti... Bugün çok istemişti Ender'e neden diye sormayı... Neden özel hayatı bu kadar karmaşık, bu kadar kötü bir adamla yıllarını geçirdiğini gözlerinin içine bakarak sormak istemişti... Ama kendini hem sevdiğiyle hem de sevdiğinin eski kocası olan patronuyla aynı masada kurul toplantısında bulmuştu...
Kaya gözlerini Ender'den pek alamıyordu... Vücudunu saran siyah elbisesi, makyajı o kadar güzeldi ki... Gözlerinin okyanus mavisiyle siyah ne kadar yakışmıştı! Bir kadın bu kadar güzel olabilir miydi? Ender'den, Ender'in toplantıda söylediklerinden başka bir şey ilgisini çekmiyordu, ne yaparsa yapsın toplantıya konsantre olamıyordu...
Ender, Kaya'nın kendine baktığının farkındaydı... Toplantı odasına girdiğinde Kaya'nın gözü Ender'e kaymış, ve güzelliğiyle onu öyle bir büyülemişti ki Kaya'nın kendine gelebilmesi birkaç dakikasını almıştı! Ender fark etmemiş gibi davranıyor olsa da içten içe hoşuna gitmişti bu durum...
Toplantı bitmiş, herkes toplantı notlarını toparlayarak birer birer çıkıyordu odadan... Ender aşırı düzenli biri olduğu için toplantı notları için ayrı, ajandası için ayrı bir sürü defteri vardı ve bunları toparlaması uzun sürüyordu. Kaya bunun farkındaydı o yüzden bilgisayarıyla uğraşır gibi yaptı ve herkesin çıkmasını bekledi. Beklediği gibi de oldu odada yalnızca ikisi kalmıştı...
Ender yine aynı şeyi hissetti... 17 yıl önceki kalp çarpıntısıyla nasıl şimdi ki aynı olabilirdi?
Kaya, Ender'e yaklaştı... Hesap sormayı çok isterdi ama mümkün değildi, karşısındaki kadın o kadar güzeldi ki, onu o kadar özlemişti ki... Sadece ona yaklaşıp kokusunu hissetmek istedi...
Kaya yaklaştıkça Ender'in kalp atışlarını hızlanıyordu... Birbirleri arasında neredeyse hiç mesafe kalmamıştı...
Kaya: Çok güzelsin Ender, hala çok güzelsin...
Bu sözleri söylerken gözlerini Ender'inkilerden ayırmıyordu.
Ender: İş yerindeyiz, ve ben seninle böyle şeyler konuşmayacağım! Şu raddeden sonra benim için kuruldaki başka kimseden farkın yok!
Kaya: Bir zamanlar aşık olduğun adam olarak bir farkım olmalı bence...
Ender: Bu kurulda bir zamanlar aşık olduğum tek kişi sen değilsin Kaya! Kendini bu kadar önemseme!
Kaya duyduğu sözle sarsılmıştı... Halit'i kendisiyle bir tutması onu yıkmıştı... Bakakaldı...
Tam o sırada kapıda bir genç belirdi. İçeri girdi.Erim: Anne selam, seninle bir şey konuşmak için gelmiştim. (Kaya'ya dönerek) Merhaba bu arada.
Anne mi? Anne mi dedi? Ender'in Halit'le evli olduğunu evet biliyordu, ama bir çocuğu olacağı hiç aklına gelmemişti Kaya'nın... Sevdiği kadının başka bir adamdan çocuğu olabilmesi... Kaya'yı beyninden vurulmuşa çevirmişti...
Ender, Erim'in gelişine sevinmişti. Kaya'yla olan bu anlamsız sohbet yine anlamsız yerlere gidecekken oğlu kurtarmıştı onu!
Ender: Hoşgeldin aşkım, gel odamda konuşalım.
Ender ve Erim birlikte odadan çıkarken Kaya hala şoktaydı... Aklına neden gelmemişti Ender'in Halit'ten bir çocuğu olabileceği...
Bu bölüm aslında yayınlayacağım bölüm değildi ama ondan önce böyle bir bölüm daha iyi olur diye düşündüm, bir sonraki bölümde çok tatlı şeyler yaşanacak❣️Bir önceki bilgilendirmede bahsettiğim bölüm bir sonraki bölüm olacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ender & Kaya: Sen Beni Ömrünce Unutamazsın
FanficYasak Elma'nın Ender ve Kaya'sı... Hikayelerini biraz değiştirip "bu haliyle de güzel olurmuş bu aşk" dediğim bir halini yazacağım... Umarım keyif alırsınız! Instagram: @ender.ekinci.styla