Bölüm 13.05.20 tarihinde eklenmiştir.
Öncelikle reklam yapmak amacıyla geldiysen hemen şimdi kitabı kapat. Kapat ki ağzımızın tadı kaçmasın.
Yeni okuyucuysanız (yani kitaba ilk kez başlıyorsanız) hoş geldiniz, bu bölümü okumadan geçmeyin. Kitabın başına sonradan eklemek zorunda kaldığım için yeni okuyucular tuhaf karşılamasın diye ufak bir açıklama ekledim :) Eski okuyucularım zaten bana alışmıştır bence :D
Evet, neyse.
Az önce ne düşündüm biliyor musunuz? Wattpad'de Yazmak serisini silmeyi...Neden peki?
Yani, bugüne dek sabrettim ama kitapların okunması arttığından mıdır nedir çoğalmaya başladı bu durum. Az önce 5-6 tane copy paste reklam yorumu silmek zorunda kaldım. Arkadaşlar, ben ne anlatıyorum burada yıllardır?
Hadi kitabın okuyucusu değilsiniz, yine de gelip 32368723 tane reklam yorumu yapmaya hakkınız yok. Neden yani neden? Hangi yazarın kapı kapı dolaşıp "Ne olur okuyun kitabımı?" dediğini gördünüz?
Yeter yani. Buraya gelip insanları rahatsız etmeye hakkınız yok. Neredeyse her bölümde bundan bahsediyorum ya. Tabii ki sadece bugün sildiğim yorumlarla alakası yok. On bin tane mesaj almışımdır bu konuda. Panoma yazılanları da unutmayalım.
Tekrar söylüyorum. BU KİTABIN YAZARI REKLAMLARDAN NEFRET EDİYOR.
Daha öncesinde yazarların reklam yapılmasına bu kadar sert tepki vermelerini garip bulurdum ama sanırım hak vermeye de başlıyorum. Kaç kere söylememiz gerekiyor? Hepiniz aklı başında insanlarsınız.
Madem anlattığım hiçbir şeyin önemi yok o zaman şöyle değiştiriyorum söylediğimi: NEREDE İSTİYORSANIZ ORADA REKLAM YAPIN AMA BURASI VEYA HERHANGİ BİR ÇALIŞMAM HARİÇ.
Her neyse. 15 yaşımdan beri bu platformdayım ve 21 yaşına geldim ama değişen hiçbir şey yok. Açıyorum bazen herhangi bir bölümü, kendi tecrübelerimi paylaşmışım. İnsanlar da kendilerinden bir şeyler anlatmışlar yorumlarda ne güzel.
Sonra bir bakıyorum arada "Bilmem ne kitabımı okur musun bla bla." tarzı yorumlar. OKUMAM ARKADAŞIM, OKUMAM CANIM BENİM. YORUMUNU DA SİLECEĞİM HATTA.
Bazı günler -birden fazla çalışmam olduğu için- çok fazla bildirim geliyor ve gözden kaçırdığım yorumlar oluyor. Ama emin olun ki gördüğüm her reklam yorumunu siliyorum. Ve sileceğim de.
Kitaplarınızı birilerine nasıl okutacağınızı -reklam yapmadan- anlattım ben ileriki bölümlerde. Neyin reklam olup neyin olmadığından da bahsettim. Benimle aynı görüşte olmasanız bile saygı duymalısınız ve burada o tarz bir yorum görmek istemediğimi anlamalısınız.
Okuduğunuz için teşekkürler ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad'de Yazmak
RandomWattpad, okumayı ve yazmayı sevenler için harika bir uygulama. Peki, nasıl daha güzel yazarız? Bu kitapta kendimce bu sorunun cevabını vermeye çalıştım. Umarım tavsiyelerim size yol gösterebilir! *Wattpad'de Yazmak 2 adlı çalışmama profilimden ulaş...