Bunu bana neden yaptı? Ne eksiğim vardı o şerefsizden. Beni hiç mi sevmedi?
Bugün canımdan çok sevdiğim sevgilimin (!) Yanına gidiyordum. Ona süpriz yapacaktım ve bu yüzden bir sürü çikolata ve en sevdiği abur cuburları alıp ona gidecektim.
Apartmanın önüne geldiğimde yaşlı bir amca kapıdan sinirli bir şekilde söylenerek çıkıyordu.
"Bu gençleri anlamıyorum her gece evlerinde başka bir erkek. İğrenç iğrenç sesler bıktım artık."
Yaşlı amcanın bu haline gülüp sevgilimin olduğu kata çıkmaya başladım.
Oysa bahsettiği kişinin kız arkadaşım olduğunu bilseydim güler miydim?
Kapının önüne geldiğimde evden değişik sesler geliyordu. İnleme sesi gibiydi...
Kendi kendimi yan daireden geliyordur diye avuttuktan sonra kapıyı çaldım.
İçeriden erkek sesi geliyordu ve bu kesinlikle yan daireden gelmiyordu.
Belki kuzenidir deyip kendimi avutmaya devam ettiğimde erkek olan konuştu.
'Ben bakarım aşkım'
Aşkım
Aşkım
Aşkım..
Bu kelime beynimde dönerken kapıyı üstü çıplak olan bir adam açtı.
Bana sen de kimsin şeklinde bakarken sevgilim dediğim yelloz bornozla kapıya çıktı.
'Kim gelmiş aşkım?'
Deyip beni gördüğünde gözlerinde ki şaşkınlığı görebiliyordum. Hiçbir şekilde pişmanlık yoktu gözlerinde.
Gözlerimin dolduğunu hissediyordum ama ağlayamazdım. En azından şimdi olmazdı.
Bongcha, yiyiştiği adamı içeri gönderip karşımda durdu.
İnsan bir mahcup olur be
"Evet Yoongi benim nasıl bir insan olduğumu gördüğüne göre artık gitsen diyorum. "
Ne diyordu bu kız? Bana hesap vermek zorundaydı. Ben kullanıp atacağı erkeklerden değildim.
"Bana bunu neden yaptın ha?"
Sinirime göre sesimin sakin çıkmasına şaşırmıştım . Herşeye rağmen ona bağırmaya bile kıyamıyordum. Ama o beni hiç sevmemiş, hatta kullanacak kadar kıyabiliyormuş bana.
Elini yanağımda gezdirmeye başlayınca elini tutup itirdim. Bana dokunamazdı. Başka erkeklere dokunan bedeni bana dokunamazdı.
"Ahh Yoongi, sen benim hep masum tarafım oldun. Ama üzgünüm ben o masum tarafımı da öldürdüm. Senin gibilerle işim olmaz. Sen sadece dışarıda ki insanlar gibiydin benim için."
Sözleri kalbime bir bıçak misali saplanıyor canımı acıtıyordu. Ben onu sevmişken o beni bir oyuncak gibi kullanmıştı.
Ölmek istiyordum...
_________
Bir elim cebimde diğer elimde soju şişesiyle gecenin bir yarısı sokakta dolaşıyordum. Aslında gitmek istediğim yer bir köprüydü. İntihar edecektim.
Köprüye geldiğim de demirlerin karşısına geçmek için hamle yaptım fakat ayağıma çarpan birşey yüzünden diğer tarafa geçmeden yüz üstü yere kapaklanmıştım.
Ayağıma çarpan şeye baktığımda telefon kabinlerinin içinde bulunan telefonlardan olduğunu gördüm. (Adını bilmiyorum ne yapayım?)
Tam boşverip tekrardan intihara kalkışırken telefonun üstündeki yazıyı fark etmemle öylece kalakaldım. Bu hayat bana mı oynuyordu?
'İntihardan vazgeçirme hattı '
Üzgünüm ama daha fazla acı çekmek istemiyorum.
Demirlerden tekrar atlayacağım sıra denemekten zarar gelmez deyip demirlerden indim.
Telefona yaklaşıp üstte yazan numarayı tuşladım. İlk çalışta açıldığı anda söze girdim.
'Alo , intihardan vazgeçirme hattı mı? '
' evet buyrun'
İnce bir kız sesi duyduğumda heyecenıma engel olamamıştım. Sesi Bongcha ' nın cırtlak sesine nazaran çok naif ve güzeldi.
Tekrar konuştuğunda kendime geldim.
'İntihar etme sebebiniz neydi efendim?'
'Şey... Bugün sevgilim tarafından aldatıldığımı hatta kendisinin afedersiniz ama bir sürtük olduğunu öğrendim. '
'Anladım...bir başkasının sizin hayatınızı ele geçirmesine izin vermemeli, o kişi her kim olursa olsun hayatınızın merkezi yapmamalısınız. Sırf bir sürtük yüzünden hayatınızı sonlandırmayın dünya da sizin durumunuzdan daha zor dönemler geçiren insanlar var. Onlar bile savaşıp başarıyorsa sizde savaşmalı hemen pes etmemelisiniz. Hayata tutunmak için bir insana ihtiyacınız yok ki. Eğer hayatınıza insan istiyorsanız arkadaş edinmekle başlayıp mutlu olabilirsiniz.'
Sonuna kadar haklıydı. Bir sürtük yüzüne hayatıma son veremezdim.
'Peki bana bu süreçte yardım etmek için arkadaşım olur musunuz?'
Ne demeştim ben öyle...
Eveeetttttt sizi rahat bırakmayacağım bu kitaplar okunacak kkkk
Yeni kurgumu nasıl buldunuz.
Sınır yine 10 oy 15 yorum
Bir günde 4 kitaba da bölüm yazdın ben neymişim bee demek isteyince oluyormuş ehuehuehuGörüşürüz
사랑해 ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗞𝗶𝗹𝗹 𝗠𝗲 || 𝙼𝚈𝙶 (𝓐𝓼𝓴𝓲𝓭𝓪)
FanfictionARA VERİLDİ "Alo , intihardan vazgeçirme hattı mı?" "evet , buyrun." _____ Başlangıç: 23 Haziran 2020 Bitiş: ?