|6|

234 29 12
                                    

"Cidden bunu yapmak zorunda mıyım?"

Jeongguk ve Hoseok bana ciddi bir şekilde evet dediklerinde onlara gözlerimi büyüterek baktım.

"Çocuklar Yoongi'ye böyle bir şey yaptırmayacaksınız tabi ki de."

Taehyung mızmızlanarak Hyun Ri'yi cevapladı.

"Ama RiRi eğer bizim gruba girmek istiyorsa bunu yapmak zorunda. Biliyorsun bizim gruba herkes girmek ister ama..."

Hyun Ri hemen sözünü kesti.

"Birincisi kimse bizim grubumuza girmek istemiyor abartma. İkincisi biz zaten şuana kadar kimseyi gruba almamıştık sırf zevkiniz için Yoongi'ye işlerinizi yaptırmayacaksınız herhalde.... Şimdi Yoongi'nin elinden çantalarınızı alın kendiniz taşıyacaksınız."

O an Hyun Ri'yi alnında öpmek istesemde garip kaçacağını bildiğim için sadece minnet dolu bakışlarımı gönderdim. Diğerleri söylenerek elimden çantaları aldığında onlara sıratarak bakıyordum.

Resmen Hyun Ri olmasa oyunlarına kanacak ve bir hafta boyunca işlerini yapacaktım. Öyle ki Jeongguk evde ki odasını bile toplamamı istemişti benden.

Diğerleri tripli bir şekilde önden giderken biz Hyun Ri ile onların arkasından ilerliyorduk.

"Teşekkür ederim. Sana borçlandım sanırım."

"Tabi ki borçlandın. Onlara laf anlatmak ne kadar zor biliyor musun? Tabi bir kız olarak.."

Gözlerim şaşkınlıkla açılmıştı. Ben daha çok 'yok canım ne borcu?' falan demesini bekliyordum aslında.

Hyun Ri benim surat ifademe baktıktan sonra küçük bir kahkaha attı.

"Yahu şaka yaptım. Merak etme."

Bir kahkaha daha attığında yanağında oluşan çukura hayranlıkla bakmıştım. Gülmek kesinlikle ona çok yakışıyordu. Tek yanağında oluşan gamze de...

Kendime engel olamayarak parmağımı içeri göçen yanağına bastırdım.

Tanrım... Bu neden bu kadar harika bir histi. Oysa ki ben bunu Namjoon'a da yapıyordum ama böyle garip hissetmiyordum.

Hyun Ri'nin üstümde gezinen tuhaf bakışlarını hissedince kendimi toparlayıp elimi yüzünden çektim.

Bu kesinlikle utanç vericiydi ve sütten bembeyaz olan yüzümün domates kadar kızardığına yemin edebilirdim.

___________

Bugün Hyun Ri'den hep kaçmıştım. Aslında neden yaptığımı bende bilmiyordum ama yapıyordum işte.

Yine sınıfta boş boş otururken ensemde ki nefes ile beraber ürperdiğimi hissettim.

"Hey Yoongi bugün birşeyler yapmak ister misin?"

Hyun Ri'nin sesini duyunca neden olduğunu bilmediğim bir şekilde elim ayağım birbirine dolaşmıştı.

Yüzümü ona dönüp cevap verdim.

"Ş-şey olur."

Sesim neden titremişti ki şimdi?

Hyun Ri bana garip bir şekilde baktı.

"Tamam."

Sonunda ki a'yı uzatıp garip bakışlarına devam ederek uzaklaşmaya başladı.

Sanırım sesimin titremesi ona da garip gelmişti.

Sonunda ders zili çaldığında biraz rahatlamıştım.

_________

Son dersten çıkınca karşı sınıftan çıkan yediliyle beraber yürümeye başlamıştık . Onların aynı sınıfta olup benim farklı sınıfta olmam haksızlıktı.

"Eee nereye gidiyoruz?"

Taehyung'un sorusuyla herkes kafasını Hyun Ri'ye çevirdi ama o da bilmiyor gibiydi.

Ellerini bilmiyorum gibi açıp dudaklarını bükünce gözüme çok tatlı gelmiş yanaklarını sıkıp sevmek istemiştim.

Ama galiba ben dışında başkalarının da gözüne tatlı gelmişti çünkü Jimin şuan onun yanaklarını sıkıp sevgi yağdırıyordu.

"Omoo sen ne tatlısın böyle. Agucuk bugucuk."

Hyun Ri ona sert bir bakış atmış fakat bu haliyle daha tatlı görünmüş Jimin de onu takmamış ve yanaklarını sıkmaya devam etmişti.

En son Hyun Ri dayanamamış olmalı ki Jimin'in ellerini yanağından çekti.

"Bu ne ya sanki bebek seviyor."

Jimin sırıtarak cevap verdi.

"Bebek gibisin zaten hem boyunda minicik. Çok tatlı~"

Son cümlesinde Aegyo yapmıştı fakat Hyun Ri buna daha çok sinirlenmişti.

"Bana bak yerden bitme ben bir kızım ama görünüşe göre sen erkek olduğun halde kısasın. Ne oldu kendinden kısa erkek bulamayınca kızlara mı sardın? Önüne gelen bütün kızlarla kısa diye alay ediyorsun. Senin önüne ava michelle getirmemiz lazım herhalde."

Jimin bu dediğine alınmış ve trip atarak Hyun Ri' den uzaklaşmış Hyun Ri ise onu takmamıştı bile.

Herkes onların bu haline gülerken ben de gülmüştüm.

"O değilde ben çok yorgunum biraz sokaklarda dolaşıp sonra evlere dağılalım bence."

Namjoon'un önersini ben dahil herkes onaylamıştı. Zaten bugün üstümde bir yorgunluk vardı. Eve gidip hemen uyumak istiyordum.

Bu bölüm biraz sıkıcı oldu ama aklıma da birşey gelmiyor ki ..

Ama neyse bundan sonra heyecanlı olacak çünkü diğer bölümlük bir fikir geldi şuan aklıma :))

사랑해❤️

𝗞𝗶𝗹𝗹 𝗠𝗲 || 𝙼𝚈𝙶 (𝓐𝓼𝓴𝓲𝓭𝓪)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin