Gözlerini düşünüyorum bu gece gülümsemeni duruşunu aldığın her nefesi. Kaybolmuşum sanki bu gece senin içinde, satırların bile yetmediği kelimelerin bile sıkıldığı yerdeyim bu gece. Bu boşluk bu kayboluş günden güne harcıyor bitiriyor sanki beni. Yazacak ne kaldı diye düşünürken sürekli adın geliyor aklıma. Bitmeyen bir sigara var sanki elimde. Güzel hayallerim hiç kimsenin değiştiremediği hayallerim. Umutsuzluk kaplıyor içimi karanlık bir bulut bunaltıyor sürekli. Kaybetme korkusu galiba eskilerden yaşanılmış bir tecrübe öyle acıtıyor ki bu tecrübe insanın içini yakıyor geçiyor kalbini. İnsanın böyle tecrübelerden uzak durması lazım. Kaybedeceği bir savaşa girmemeli kolay kolay göze alıyorsa vazgeçmemeli savaştan bir yenilgiyle. Ben göze alıpta yanına geldim her şeyi düşünerek. Yine devrik cümlelerim yine sen bu gece de beni yanlız bırakmadınız. Yine seninle olan bir gecede satırları haberdar ediyorum aşkımdan sevgimden emin olmasını istiyorum satırların senden. Yarım kalmasından korkuyorum. Yaşanılmış hiçbir şey insanın canını acıtmaz. İnsanın canını en çok hayali kurulmuş yaşanılmamış şeyler acıtır. Unutulması çok zor hayallerdir bunlar sevipte yanında olupta gerçekleştiremediğin her şey. İnsanın en acı pişmanlığıdır bu tür yaşanılmamışlıklar. Gözlerin geliyor yine aklıma yazımın sonunda benden emin olmamı istiyor hiç bir hissin karşılıksız kalmıyacağından sanki konuşuyorlar benimle yarım kalan bir hayalin olmayacağından bahsediyolar. Ben sana güveniyorum en çok ta gözlerine yalan söylemezler bana. Sonuna geldik galiba yazının neyse gülümsemesinden sevdiğim eğer kazanılcak bir savaş varsa bunu biz yapacağız en çokta buna inanıyorum.
~~~~~~~~~~~~~
Yeni bir bölüm geldi arkadaşlar. Beğenmeniz dileğiyle..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SESSİZ DEFTER
RomanceKeşke keşkelerimin dışında da seni sevebilseydim. Duyguları en güzel yol olan şiirle paylaşmayı amaçladık. Tüm hakları saklıdır.