Rozdział 5

585 26 3
                                    

Dominik razem z Amelią nagrywali różne sceny do filmu. Były robione też zdjęcia, przy których Minik świetnie się bawił. Nagrał też parę tiktoków. Dziewczyna często mu słodziła. Prawiła komplementy. Było mu bardzo miło. Często też łapali kontakt wzrokowy i fizyczny.
Po skończonych nagrywkach poszli coś zjeść. Siedzieli przy stoliku i czekając na zamówienie w jednej z reastauracji w Warszawie rozmawiali.
- Myślę, że wyjdzie super film z tego co nagraliśmy.
- Myślisz?
- Tak, a do tego zdjęcia jakie świetne.
- Później je przejrzę.
- Ok.
- Muszę Ci podziękować bardzo, że mi pomogłaś. Nie wiem jak Ci się odwdzięczę - mówił z uśmiechem.
Nagle dziewczyna zbliżyła swoją dłoń do jego.
- Są fajne sposoby żeby się odwdzięczyć.
Dominik zauważył, że dziewczyna ujęła jego dłoń.
- Powiem Ci, że jesteś niczego sobie.
Dziewczyna zaczęła się do chłopaka zbliżać. Po chwili jednak Minik zrozumiał co się święci i szybko zabrał swoją rękę.
- Wybacz, ale mam dziewczynę - powiedział poważnie i zaraz dodał - Nie zamierzam zdradzać Melki.
- Ok, przepraszam - powiedziała układając ręce w geście obronnym.
Amelia odpuściła i jedyne co miała w głowie „A już go prawie miałam".

Było już ciemno. Oboje wrócili po godzinie do swoich domów. Gdy Dominik wszedł do swojego pokoju, coś mu nie pasowało. Brakowało mu jego drugiej kamery do nagrywania filmów. Nagle wrócił myślami kilka godzin wstecz i wstrzelił szybko z pokoju.
- O nie, nie, nie! - mówił biegnąc.
Wpadł do pokoju Pawła, który był akurat w łazience. Dominik w końcu znalazł zgubę.
- No świetnie, pamięć pełna - powiedział zirytowany.
Musiał i tak przejrzeć cały materiał. Jednak że zbytnio mu się nie chciało to klikał na początek w losowe miejsca nagrania. Kamera ustawiona była na łóżko Pawła. Chłopak robił różne rzeczy. Dominik w końcu kliknął na scenę gdzie Melka z Pawłem się całują. Był w szoku i zamknął szybko laptopa.

„Przybłęda" 4 ff | The Blaze House - Minik&Paweł&Smav | Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz