Karakter Tanıtımı

3.7K 163 88
                                    

Sıla Yılmaz: Herkese merhaba kuzucuklar! Ben Sıla Yılmaz. 17 yaşında güzel mi güzel bir lise öğrencisiyim. Kendimi çok övdüğüm söylenebilir ama ne yapalım.

Arkadaşlarımdan en çok Ezel'i severim. Çünkü onu kendime daha yakın hissederim, her zaman bana yardımcı olan o çünkü.

Hepsi benim gözümde eşittir ben onlarda nasıl bir değere sahipsem. En güzel huyumuz sevecen olmamızdır. Değil mi?

Alaz Kaya: Selamlar! Ben okulumuzun yakışıklı çocuklarından biri olan Alaz. Ben de 17 yaşındayım ve lise üçüncü sınıf öğrencisiyim. Bana bayılarak okuyacaksınız kitabı, çünkü içinde ben varım. :D

Ezel Çakır: Selam Genco! Ben dediğim dedik ve okulda herkesin tırstığı kişiyim, Ezel Çakır. Ben diğer arkadaşlarıma göre daha sertimdir. Onlar benden daha açık ve enerjiktir ama ben onlara tersim. Ama ben onları onlar da beni çok sever, bir ömür ayrılmayız inşallah.

Benim ters davranışlarım alışılmış bir durumdur arkadaşlarım arasında. Hepimiz bu güzel huylarla güzeliz sonuçta.

Birand Karahanlı: Merhaba sevgili arkadaşlarım. Ben de okulun yakışıklı çocuklarından birisi Birand Karahanlı. Her kız benim peşimden koşar ama ben onlara bakar mıyım hiç, beni sevecek değer verecek benim sevgilim. İlerideki zamanlarda çok çok güzel şeyler olacak, emin olabilirsiniz. Sevgilim kim, ben kimin çok iyi öğreneceksiniz.

Ayda Demir: Selamlar canlarım! Ben herkesle uyum sağlayan ve herkese sevgiyle yaklaşan kızım, Ayda Demir'im. Ben de arkadaşlarım gibi 17 yaşında liseli bir kızım. Öyle yalana dolana, bahanelere dayanamam ağzının payını veririm herkesin, ikizler burcuyum sonuçta.

Ve bende arkadaşlarımdan biraz değişik bir huyum var: Gülerken ağlamak. Bu huyuma bayılırım arkadaşlarım gibi! Arkadaşlarım canımdır, herkesten sakınırım. Ona çatacak olan ilk beni geçecek!

Bu arada bunu huylarımı söylemezsem siz beni tanıyamazsınız! Sinirliyken yanımda kim varsa aniden sarılabilirim bu ilk huyum. İkinci huyum ise birini kendime yakıştırıp benimsedi isem o kesinlikle benimdir. İşte beni şimdi daha iyi tanıdınız.

Asrın Kılıç: Şu okul benim yakışıklılığım sayesinde güzel. Kusura bakmayın havamdan dolayı size selam demeyi unuttum. Selam! Ben yakışıklı prensiniz Asrın Kılıç. Ben de lise öğrencisiyim,17 yaşındayım. Havalıyım, sevgi doluyum, herkese uyum sağlarım. Birini sevdim mi bırakmam, sonuna kadar severim onu. Bakın beni güzel huylarımda tanıdınız. Kötü huyum yoktur benim! (Kesinlikle içki içmiyorum!)

Eymen Yücel: Selamın Aleyküm kıymetli arkadaşlar. Adım Eymen Yücel. Ben de (herkes söyledi yeter artık! Dediğinizi duyar gibiyim.) lise öğrencisiyim. Okulda beni de tanıyan çoktur o güzel yazılarımla. Yakışıklılığım da var tabii de yani.

Bu arada ben arkadaşlarımın olmadığı bir hayat düşünemiyorum. Çünkü her zaman birbirimizin yanındayız, destek oluyoruz. Ne onlar bensiz, ne de ben onlarsız bir hiçim, iyi ki varlar!

Sizi çok çok güzel şeyler bekliyor emin olabilirsiniz kıymetlilerim.

Ahenk Ertekin: Bebeklerim, selam! Ben de lise öğrencisiyim, biliyorum bıktınız ama tanıtmazsam olmaz. Ben biraz cadıyımdır, cazgır birisiyimdir. Ama sevdiğim kişiye karşı böyle değilimdir tabii, diğerlerine karşı öyleyimdir. Benim de güzel huylarım vardır tabii, her zaman destek olurum arkadaşlarıma onlar gibi. Arkadaşlık kurmak, hele güzel arkadaşlık kurmak çok güzel bir şeydir arkadaşlar, bu konuda emin olabilirsiniz.

Taha Çakıl: Gençlik, ne haber? Bir yakışıklı kankanız daha geldi. Ben Taha Çakıl, ben de lise öğrencisiyim. Biraz öfkeme hâkim olamam ama sevinçli ve güzel bir zamanda isem öfkem uçar gider, melekler gibi olurum. Bakalım bu öfkemi dizginlememi sağlayacak kişi kim?

Açelya Öztürk: Ben daha değişik başlayayım cümleye. Hepinize merhaba diyerek size kendimi anlatmaya başlıyorum. Ben Açelya, 17 yaşında lise üçüncü sınıf öğrencisiyim. Biraz soğuk bir yapım olduğu söylenebilir ama arkadaşlarımın yanında ise o sessiz moddan çıkıp sesli moduma geçerim. Bunu çok yakında anlayacaksınız.

~

Tekrardan Merhaba ! 

Genç Kurgu kitabımın Karakter Tanıtım bölümünü nasıl buldunuz? Yorumlarda belirtirseniz sevinirim. Oy vermeyi unutmayın.

Yeni bölümde görüşmek dileğiyle...

DELİLİK BİZİM İŞİMİZ (KİTAP OLDU!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin